י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

החבר מבכה את אלקנה ז"ל: "סיכמנו שניפגש - ונפגשנו באבו כביר"

שוקי סלומון, חברו הקרוב של עו"ד אלקנה בישיץ ז"ל, שנהרג הבוקר - בראיון ל'בחדרי חרדים': "כשאלקנה היה רואה אי צדק בדיוני גירושין במגזר החרדי – הוא היה נכנס בעובי הקורה, ומוציא את הצדק לאור. לא ידעו איזה איש חסד היה" • צפו

החבר מבכה את אלקנה ז"ל: "סיכמנו שניפגש - ונפגשנו באבו כביר"



"רק אתמול בערב נפגשנו - והיום אני בהלוויתו", כך אומר הערב (ג), שוקי סלומון, מנכ"ל סולמון נכסים והשקעות, וחברו הקרוב ביותר של אלקנה בישיץ ז"ל, בראיון ל'בחדרי חרדים'.

"הבוקר", הוא ממשיך ומספר, "שמעתי שאירעה תאונה קטלנית במעורבות אופנוע בכביש 443", והייתה לי הרגשה שקרה משהו. ידעתי שאלקנה ז"ל נוסע הבוקר לירושלים מביתו. בסביבות השעה 10 התקשרו אלי מהמשרד שלו, שהוא לא הגיע לדיון בבית המשפט בירושלים, ואז הבנתי מייד שאלקנה נהרג.

"אי אפשר לעכל את האסון שקרה", הוא ממשיך ואומר, "לא מאמין שאתעורר מחר, ובמהלך היום לא אראה את אלקנה לידי, הוא היה חלק מהחיים שלי, לא היה יום שלא נפגשנו. אתמול בערב נפגשתי איתו, סיכמנו שניפגש היום, אך לבסוף פגשתי אותו באבו כביר".

"רק לפני תקופה", הוא מספר, "בניתי לו בית חדש. למרות שיש כאלו שחשבו שאלקנה רע מבחוץ, אנשים לא ידעו איזה איש חסד הוא היה – ההתנהלות שלו הייתה בשביל העבודה. למדתי ממנו מה זה כוח רצון.

"כשאלקנה היה רואה אי צדק בדיוני גירושין במגזר החרדי – הוא היה נכנס לעובי הקורה, ומוציא את הצדק לאור".

לסיום אומר סולומון: "אלקנה לא היה אדם רגיל. הוא היה אחד האנשים האמיצים שהכרתי, הוא לא הפסיק לרדוף אחרי הצדק, ואף פעם לא התייאש. היה לו לב ענק לעזור לכל אדם.

"איבדנו אדם נדיר. רכבנו יחד הרבה על אופנועים, וגם נפצענו, והבטחנו לאחר הפציעה שלא נרכב יותר – אבל הנה קרה מה שקרה, אותי כבר לא תראו על אופנוע יותר".




כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בשעות הבוקר (שלישי), סמוך לשעה 9:30 אירעה תאונת דרכים בכביש 443, לפני מחסום מכבים לכיוון מזרח. רוכב אופנוע בשנות ה-40 לחייו, נפגע ממשאית ונפצע אנושות.

צוותי הרפואה העניקו לו טיפול רפואי כשהוא סובל מפציעה רב מערכתית, ולאחר זמן קצר לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. עד מהרה, התברר כי מדובר בעורך הדין אלקנה בישיץ ז"ל, אב לארבעה, שאך לפני חודש חגג את יום הולדתו ה-41.

"באתי לטפל בגופת ההרוג, הרמתי את הכיסוי וגיליתי להפתעתי הרבה כי מדובר במכר וותיק שלי, עודך דין מוכר", מספר ל'בחדרי חרדים' קמב"ץ זק"א מרכז, בערל'ה יעקובוביץ'. "טיפלתי במאות ואלפי גופות במהלך השנים, אך במקרה בו אני מטפל באדם שרק אתמול בלילה נפגשתי איתו, זה מצמרר".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', נהג המשאית נעצר, בחשד שעשה עבירת תנועה שגרמה לתאונה הקטלנית.
אלקנה ביישיץ זל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד