י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מחבל חגור בחגורת נפץ נלכד בבריסל

דיווח ראשוני: מחבל חגור בחגורת נפץ נלכד בתחנת הרכבת המרכזית של בריסל

חיילים בבריסל
חיילים בבריסל



לפי דיווח בכלי התקשורת בבלגיה נעצר חשוד שנשא על גופו חגורת נפץ. הדיווחים הגיעו מבריסל בירת בלגיה לאחר פיצוץ עז שנמע הערב (ג), בתחנת הרכבת המרכזית שפונתה על ידי המשטרה.

על פי הדיווח בתקשורת הבלגית, אדם אחד נורה על ידי חיילים. שוטרים וחיילים נמצאים מחוץ לתחנת הרכבת שפונתה מאדם, המשטרה בבריסל טוענת שהאירוע בשליטה.

לפי הדיווח, המקור לפיצוץ, הוא ככל הנראה חגורת נפץ שהיתה על גופו של המחבל.

לפי הודעת המשטרה בבלגיה, החשוד שנשא חגורת נפץ נוטרל על ידי חיילים שאבטחו את התחנה, אך לא ברור מה מצבו של החשוד בשלב זה. התחנה המרכזית וכן הרחובות הסמוכים אליה פונו לגמרי.

הדיילי מייל, מדווח שחשוד נורה על ידי חיילים והוא לבש חגורת נפץ, כמו כן החשוד נשא תיק, וכתוצאה מהירי הוא התפוצץ, אין נפגעים חוץ מהחשוד עצמו. יחד עם פינוי תחנת הרכבת פונה מרכז תיירות גדול שנמצא כ-200 מטרים ממקום הפיצוץ.

רמי בונפי, עד ראייה לאירוע, סיפר לרשת CNN: "הייתי בתחנת הרכבת בדרכי הביתה, ישבתי באולם המרכזי כשלפתע שמעתי פיצוץ חזק ויכולתי לראות משהו בוער. אנשים הסתכלו בבהלה לכל עבר והיה פיצוץ נוסף, אנשים התחילו לברוח מיד מהתחנה ושמענו רעשים נוספים, אבל לא ראיתי פצועים. הפיצוצים היו בתוך תחנת הרכבת. הפיצוץ היה רועש אבל האש הייתה קטנה מאוד".
בריסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד