כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

השופט ההמום שלח תנחומים למשפחה

השופט ביקש למסור את תנחומיו לבני משפחתו של עו"ד אלקנה בישיץ ז"ל שנהרג עת התנגש במשאית בכביש 443, לאחר שזו ביצעה על פי החשד עבירת תנועה

אלקנה בישיץ ז"ל
אלקנה בישיץ ז"ל



השופט ביקש למסור את תנחומיו לבני משפחתו של עו"ד אלקנה בישיץ ז"ל: מותו של עו"ד אלקנה בישיץ ז"ל הכה בהלם את בני משפחתו, חבריו וידידיו הרבים. לצד זאת, ישנם תיקים רבים אותם הוא מנהל בבתי המשפט השונים, שם נחל הצלחות רבות.

בעקבות התאונה הקטלנית בה הוא קיפד את חייו הבוקר, תקופה קצרה לפני הגיעו לגיל 41, כשהיה בדרכו לדיון בבית המשפט בירושלים, מזכירות המשרד שלחו מכתב להנהלת בתי המשפט, בה הודיעו את הבשורה המרה וביקשו להתחשב בסיטואציה ולדחות את הדיונים בהם אמור היה אלקנה ז"ל להופיע - עד שיימצא ייצוג משפטי חלופי.

ל'בחדרי חרדים' הגיעה תשובתו של אחד השופטים שהגיב לפנייה וכתב: "ההודעה על מותו של עו"ד אלקנה בישיץ הכתה בתדהמה ומזכירות משרדו מתבקשת להביא בפני משפחתו את תנחומי הכנים על פטירתו בטרם עת". כך כתב השופט אבי שליו מבית משפט השלום בתל אביב. הוא קיבל את הבקשה לדחות את הדיון עד לאיתור ייצוג משפטי חלופי, לאחר הפגרה.


צפו בתיעוד: התאונה הקשה בכביש 443

כפי שפורסם הערב ב'בחדרי חרדים', נהג המשאית בה התנגש עו"ד בישיץ נעצר הערב על ידי המשטרה בחשד שגרם למותו של אלקנה ז"ל באמצעות עבירת תנועה שביצע בסמוך למחסום מכבים.

הנהג בן ה-51 מאבו גוש יובא מחר לבית משפט השלום בראשון לציון, שם המשטרה תבקש מהשופט להאריך את מעצרו על מנת לאפשר לחקור את החשד.





אלקנה בישיץ תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד