כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

כפי שנחשף ב'בחדרי': ועדת הרבנים התכנסה וקיבלה החלטה

כפי שחשפנו לראשונה כאן ב'בחדרי חרדים', ועדת הרבנים לענייני השבת התכנסה אתמול ודנה בריבוי חילולי השבת ברחבי המדינה, בעיקר אלה המבוצעים על ידי משרדי הממשלה, מה הן ההחלטות שקיבלו, ומה השיב הרב שטיינמן לאחד מארגוני הקירוב

ועדת הרבנים לענייני השבת, ארכיון
ועדת הרבנים לענייני השבת, ארכיון



כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', ועדת הרבנים לענייני שבת התכנסה אתמול (שלישי) בירושלים, ודנה בחילולי השבת המתרבים, בעיקר אלו שנעשים על ידי משרדי הממשלה, תוך דריסת הסטטוס קוו והפרת ההסכם הקואליציוני בין הליכוד למפלגות החרדיות.

על פי החלטת הרבנים, ישלחו בימים הקרובים מכתב גלוי מטעם חברי ועדת הרבנים, לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר התחבורה ישראל כץ ולשר העבודה והרווחה חיים כץ, "על מנת להעמידם על חומרת חילולה של שבת קודשנו, הנוגעת בציפור נפשה של היהדות הנאמנה", כך פורסם הבוקר ביתד נאמן ושאר הביטאונים החרדים.

בנוסף, רבני הועדה יטענו במכתביהם לראש הממשלה והשרים כי הם "רואים בחילולי שבת אלו, רמיסה ברגל גסה, של הערכים המקודשים ביותר לעם היהודי, מאז מעמד הר סיני".

בישיבה שהתקיימה אתמול סיפר חבר ועדת הרבנים הרב צבי אודסר, כי נכנס יחד עם אחד מארגוני הקירוב בשאלה לגראי"ל שטיינמן: האם יש לאפשר לתלמידים מקומות טיול יותר אטרקטיביים אשר מתקיימים בהם חילולי שבת.

הגראי"ל השיב, כי "זה לא יעשה שום קירוב. מכך שהולכים לאתרים מחללי שבת, לא יבואו יותר תלמידים".
מאבק השבת המתחדש הרב שטיינמן יתד נאמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד