כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נעצר חשוד בהסעת המחבלים לאזור שער שכם

חמישה ימים לאחר רצח השוטרת בשער שכם, עצרה הלילה המשטרה, אדם החשוד בהסעת המחבלים למקום הפיגוע, וזאת ביודעו את כוונותיהם הזדוניות מפקד המחוז: "ידינו תגיע לכל מי שקשור לפיגוע, בכל דרך, ולכל מי שרק מעז להביע בגלוי תמיכה והסתה"

צילום אילוסטרציה: דובר צה"ל
צילום אילוסטרציה: דובר צה"ל



‏חקירת הפיגוע בשער שכם בה נרצחה לוחמת משמר הגבול הדס מלכא הי"ד, נעצר תושב עיסוויה החשוד כי הסיע את המחבלים למקום הפיגוע בירושלים, למרות שידע על כוונותיהם.

חוקרי היחידה המרכזית של משטרת ירושלים, עצרו הלילה, תושב מזרח ירושלים החשוד בהסעת המחבלים, וכן נעצרה אמו של אחד המחבלים, החשודה בתמיכה בארגון טרור.

מאז קרות הפיגוע, ביום שישי האחרון, פועלים חוקרי הימ"ר לאיסוף ממצאים וראיות ולהביא לדין, כל מי שהיה מעורב בפיגוע בכל דרך שהיא.

כאמור, במסגרת החקירה עצרו חוקרי היחידה המרכזית, תושב עיסאוויה בחשד שהסיע את המחבלים למקום הפיגוע. החשוד נעצר ונבדק חשד לפיו, ידע על כוונותיהם ולא מנע זאת.

כמו כן, על פי החלטת חוקרי הימ"ר נעצרה הלילה (רביעי) גם אמו של אחד המחבלים, תושבת הכפר דיר אבו משעול, שהובאה אף היא לחקירה ביחידה המרכזית, בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע.

אם המחבל, נעצרה בשיתוף כוחות צה"ל, בחשד להסתה בוטה עקב ההתבטאויות האחרונות שלה, אשר היללו את השהידים וקראו לפגע ביהודים.

שני החשודים, יובאו בהמשך בפני בית המשפט, שם יבקשו חוקרי היחידה המרכזית להאריך את מעצרם.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי "בביקור הניחומים שקיימתי אתמול בבית משפחת מלכא הבטחתי לאביה של הדס ז"ל שכפי שעשינו בעבר בפיגועים קודמים בירושלים, ידינו תגיע לכל מי שקשור לפיגוע בכל דרך ולכל מי שרק מעז להביע בגלוי תמיכה ולהשמיע דברי הסתה בוטים ועידוד לפיגוע הרצחני והקשה בו נרצחה הדס מלכא ז"ל. כך עשינו עם מעצרם של שני החשודים. לכך לא ניתן יד ונגיב ביד קשה".
שער שכם פיגוע דקירה הדס מלכא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד