כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

עצוב: מרסס הצלבים - חרדי הלוקה בנפשו

לאחר שרבנים ופוליטיקאים דרשו למצות את החקירה עם מי שריסס צלבי קרס על ארון קודש בבית כנסת בירושלים - ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בחרדי הלוקה בנפשו • להבא, אולי כדאי יהיה להמתין ולו במעט לפני פרסום התגובה

עצוב: מרסס הצלבים - חרדי הלוקה בנפשו
משטרת ישראל



לאחר שרבנים ופוליטיקאים דרשו למצות את החקירה עם מי שריסס צלבי קרס על ארון קודש בבית כנסת בירושלים - ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בחרדי הלוקה בנפשו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בשעות הבוקר התגלו כתובות גרפיטי של צלבי קרס בבית הכנסת ניקלשבורג-לעלוב בשכונת מקור ברוך בירושלים, וכן על בתים נוספים בשכונה. בהמשך התברר כי גם בשכונת רמת שלמה רוססו כתובות גרפיטי דומות.

ניידות משטרה וצוות זיהוי פלילי הגיעו לזירות השונות ופתחו בחקירה. ל'בחדרי חרדים' נודע תוך זמן קצר עלה חשד כי מדובר באדם בשנות ה-38 לחייו הלוקה בנפשו, זאת מאחר והוא נראה מסתובב בלילה בשכונה ומעבר לכך תועד במצלמת אבטחה ברמה שלמה.

חוקרי תחנת לב הבירה בראשות סנ"צ ארז תבור ביצעו איכון לטלפון הנייד של החשוד והוא אותר באחד הרחובות המרכזיים של השכונה. תוך זמן קצר השוטרים הגיעו אליו והוא נעצר.

בחקירתו הראשונית הוא הודה בריסוס הגרפיטי והוא הועבר לאשפוז כפוי בבית חולים לחולי נפש.

יצויין, כי עם פרסום המקרה, יצאו הרבנים הראשיים בקריאה למצות את הדין עם מחלל הקודש, כך גם בהודעות שפרסמו שר הפנים אריה דרעי, השר לשירותי דת ח"כ דוד אזולאי, וח"כ משה גפני. להבא, אולי כדאי יהיה להמתין ולו במעט לפני פרסום התגובה.

צילום: משטרת ישראל







יוושלם חולה נפש בית כנסת צלב קרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד