כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הרב של 'הדסה' ביקר במעונו של האדמו"ר מפינסק-קרלין

לרגל העמקת שיתופי הפעילה עם הקהילה : רב המרכז הרפואי 'הדסה' ביקר במעונו של כ"ק האדמו"ר מפינסק-קרלין שליט"א

הרב של 'הדסה' ביקר במעונו של האדמו"ר מפינסק-קרלין
הדסה





בהמשך להרחבת השירותים בבתי החולים של 'הדסה' והתאמתם לכל דרישות ההלכה, ולרגל העמקת שיתופי הפעילה עם הקהילה החרדית בהפיכת שירותי בתי החולים עין כרם והר הצופים ניתנים ע"פ דרישות ההלכה והצניעות, הגיע השבוע רב המרכז הרפואי 'הדסה' הרב משה קליין אל מעונו של כ"ק האדמו"ר מפינסק-קרלין שליט"א בכדי להיוועץ ולהתברך על המשך תנופת הפעילות והשדרוגים המבורכים לטובת המטופלים והיולדות מהמגזר החרדי.

בפני כ"ק האדמו"ר שליט"א, השמיע רב 'הדסה' בצורה סדורה את כל נושאי הרפואה וההלכה הכרוכים יחד, וכיצד בתי החולים של "הדסה" ערוכים ומוכנים לתת את המענה הטוב מכולם בענייו זה. כ"ק האדמו"ר שליט"א הגיב בהתפעלות רבה לדברים ואמר כי "ידע תמיד על המחויבות ההלכתית של בתיה"ח של הדסה – אך עתה הוא שמח לשמוע כי יש מענה מקצועי נכון ע"פ ההלכה בכל תחום ונושא. ניכר כי נלקחים בחשבון כל ההיבטים ההלכתיים של ציבור המקפיד על קלה כבחמורה ב'הדסה' וזהו קידוש השם גדול".



הרב משה קליין סיפר בשיחה לכ"ק האדמו"ר שליט"א גם על המערכת הממוחשבת שמעדכנת באופן מידי אזהרה לכוהנים במקרה של פטירה רח"ל, במסך אדום בכל כניסות בית החולים. בסיום, הודה נרגשות רב המרכז הרפואי 'הדסה' לכ"ק האדמו"ר שליט"א על הביקור החשוב במעונו, והעלה על נס את שיתוף הפעולה המיוחד בין בתי החולים של "הדסה" לק"ק פינסק קרלין – קהילה שהעמידה במרכז עשייתה את החסד והעזרה לחולים, וכל עסקני החסידות, זוכים לקבל אוזן קשבת ועזרה תמידית בכל נושא ועניין.

כ"ק האדמו"ר מפינסק קרלין שליט"א בירך בברכה מיוחדת את הרב משה קליין, ואיחל לו שיזכה להרחיב ולהצליח בפעילות החשובה, "יש לכם את הזכות להיות שלוחים נאמנים לעם ישראל ובוודאי בשכר זה תזכו לכל מילי דמיטב".
האדמו הרב משה קליין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד