ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

בצל האיומים: החרדים נפגשו עם נתניהו

משבר השבת: השרים אריה דרעי, יעקב ליצמן וח"כ משה גפני, נפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והציגו לו את עמדתם הנחרצת נגד חילולי השבת

ראש הממשלה נתניהו. צילום: הדס פרוש, פלאש90
ראש הממשלה נתניהו. צילום: הדס פרוש, פלאש90



אחרי האיומים, ראשי המפלגות החרדיות, השרים אריה דרעי, יעקב ליצמן וח"כ משה גפני, נפגשו הערב (ד), עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו, והציגו לו את עמדתם הנחרצת על חילולי השבת הממשלתיים, שהולכים וגוברים בתקופה האחרונה, בעיקר על ידי משרד התחבורה.

כזכור - וכפי שדווח לראשונה ב"בחדרי חרדים", אמש התאספו בירושלים חברי ועדת הרבנים לעניני השבת ודנו בתגובה הנדרשת לאותם חילולי שבת. לבסוף נקבע כי ועדת הרבנים תשלח בימים הקרובים מכתב גלוי מטעם חבריה, לראש הממשלה לשר התחבורה ישראל כץ ולשר העבודה והרווחה חיים כץ, על מנת להעמידם על חומרת חילולה של השבת.

מי שפועל במרץ בנושא השבת הוא ח"כ מיכאל מלכיאלי, שמונה על ידי יו"ר ש"ס אריה דרעי לחקור, לבחוש בעובדות ולרכזן וזאת במטרה להציג לראש הממשלה את הנתונים החמורים המלאים של חילולי השבת.

כזכור, "בחדרי חרדים" חשף כי מאבק השבת המתחדש נולד בעקבות הוראתו החד משמעית של האדמו"ר מגור לשר הבריאות ליצמן, לפעול ללא לאות במטרה לעצור את חילולי השבת הממשלתיים, שאינם הכרחיים.

כזכור, ביום שני השבוע התקיימה ישיבה משותפת של יהדות התורה וש"ס, שבה העבירו הח"כים את מסריהם מול המצלמות.

האחד הציע בישיבה לפרוש מהממשלה, והשני טען כי יש לתקן מפנים, מתוך הקואליציה. לבסוף הוחלט להציג לנתניהו עמדה בלתי מתפשרת וכי שאירע הערב בפגישת ראשי המפלגות החרדיות עם ראש הממשלה.

פגישת החרדים עם נתניהו הסתיימה ללא מסקנות, זאת לאחר שהם נאלצו לסיימה מוקדם. נקבע שמחר בצהרים תתקיים פגישה נוספת.
בנימין נתניהו ראש הממשלה חילולי שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד