י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ערוץ 10: שעיה סגל העיד כי נתניהו עזר למילצ'ן לסייע לערוץ 10

רה"מ נתניהו: "גם כאן לא יהיה כלום - כי לא היה כלום" ■ סגל העיד, לפי הדיווח, כי נתניהו פנה לדליה איציק, ששימשה שרת התקשורת ב-2005, כדי לסייע למילצ'ן ■ באפריל באותה שנה, חתמה איציק על מכתב כוונות שהעניק הקלות לערוץ לקראת כניסת מילצ'ן כמשקיע

נתניהו ומילצ'ן, צילום: פלאש 90
נתניהו ומילצ'ן, צילום: פלאש 90



האם משטרת ישראל מתחילה למצוא קצה חוט לתמורה שהעניק ראש הממשלה בנימין נתניהו למיליארדר ארנון מילצ'ן?

אתמול (ד') פורסם ב"הארץ" כי יו"ר הכנסת לשעבר, דליה איציק, העידה אתמול (ד') ביחידה להב 433 של המשטרה בפרשת טובות ההנאה שניתנו לכאורה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולרעייתו שרה, המכונה תיק 1000. עוד זומן להעיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, אייל גבאי.

איציק, ששימשה שרת התקשורת ב-2005, תושאלה בנוגע לקשר שהיה לה בעבר לזכיונות של ערוץ 10 שאחד מבעלי המניות שלו הוא המיליארדר והמפיק ההוליוודי ארנון מילצ'ן. מילצ'ן עומד במרכז חקירת תיק 1000, בה נבדק חשד שאילי הון התבקשו לרכוש עבור נתניהו ורעייתו מוצרי יוקרה בשווי מצטבר של מאות אלפי שקלים.

ערוץ 10 דיווח אמש (ד') כי דליה איציק, שרת התקשורת לשעבר, נשאלה בחקירתה היום האם נתניהו פנה אליה ולחץ לסייע להארכת הזיכיון לערוץ 10 בזמן שמילצ'ן התכוון להשקיע בו.

לפי הדיווח של רביב דרוקר, דברים מעין אלה אמר שעיה סגל, מקורבו של נתניהו לשעבר – שהלך לעולמו באחרונה. סגל העיד, לפי הדיווח, כי נתניהו אכן פנה לאיציק כדי לסייע למילצ'ן.

איציק כיהנה כשרת תקשורת במהלך 2005, אז כיהן נתניהו כשר אוצר. באותו מועד ערוץ 10 נקלע לקשיים כלכליים וזיכיונו היה אמור לפוג לאור אי עמידה בחובותיו הרגולטוריים.

למרות זאת, באפריל 2005 חתמה איציק על מכתב כוונות שהעניק הקלות לערוץ 10 לקראת כניסת מילצ'ן כמשקיע, ובהמשך הוארך זיכיון ערוץ 10 וקיבל הגנות ינוקא נוספות.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה: "אין גבול למסע הרדיפה שמתנהל בתקשורת נגד ראש הממשלה במטרה לנסות ולהפיל את הממשלה בראשותו. תחילה מחפשים בכל העולם ולא מוצאים כלום, לאחר מכן חופרים במנהרת הזמן 12 שנים אחורה. גם כאן לא יהיה כלום - כי לא היה כלום".
בנימין נתניהו ארנון מילצן דליה איציק ערוץ 10 תיק 1000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד