כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הרבי הודה לרופאים על הכיפה והציצית

"הגומל חסדים טובים לעמו ישראל": הרבי מסקווירא עבר השבוע ניתוח לב שהוכתר בהצלחה במהלך הניתוח התעקש הרבי לחבוש את הכיפה וללבוש את הציצית מי יצאו בקריאה והתפללו לרפואתו בזמן הניתוח, ועד מתי ישהה הרבי בסביבת בית החולים האזינו

האדמור מסקווירא
האדמור מסקווירא



בדאגה ובחרדה לשלומו, התפללו אלפי חסידים, לשלומו של האדמו"ר מסקווירא, שעבר השבוע, ניתוח לב בבית החולים ברוצ'סטר מינסוטה שבצפון ארה"ב, ובימים אלו מחלים מהניתוח, שם ישהה למשך חמישה שבועות יחד עם מקורביו.

בקו המידע של החסידות, מגוללים את שעבר על הרבי, מיד לאחר הניתוח. 'בחדרי חרדים' עם התמליל המלא, מתורגם משפת היידיש, בו נחשף, כי הרבי ביקש מהרופאים, שבזמן הניתוח הוא יוכל להיות עם כיפה וציצית.

"הלילה עבר מצוין, ובבוקר הרופאים ביקשו מהאדמו"ר, ללכת כמה פסיעות ולהתיישב על כסא, וברוך ה' הרבי מילא את בקשתם, בשעה 10:00 בבוקר, הרבי התפלל עם מניין שחרית, בחדר מיוחד שהכין בית החולים לתפילותיו, הרבי התפלל בהתלהבות רבה, במהלך התפילה, זעק הרבי את הפסוק "הגומל חסדים טובים ‏לעמו ישראל".

"לאחר התפילה, אמרו את 18 פרקי התהילים, אותם ביקש הרבי לקרוא עבורו. ולאחר מכן מתפללי המניין עברו לומר לרבי, לחיים".

"לאחר הניתוח" הם מספרים, "האדמו"ר הודה לרופאים, שנתנו לו להלביש במהלך כל הניתוח את 'הכיפה והציצית'. ואמרו לרבי שהיום זה כ"ו סיון, שזה בגימטריא "כוס ישועות אשא", והרבי ענה, שהוא מסכים בשביל התחלה. שה' יעזור שזה יהיה המשך טוב לתמיד".



בחסידות מספרים עוד, על התפילות שנאמרו בכל העולם, לאחר הלימוד של אבות ובנים, שנערך בבית המדרש הגדול, כל הילדים וההורים אמרו פרקי תהלים לרפואת הרבי.

בכל ריכוזי החסידות בתבל, ערכו במהלך היום אסיפות לאמירת תהילים, גם משגיח ישיבת 'תורה ודעת' בברוקלין הגאון רבי משה וולפסון, אמר תהלים עם כל הציבור אחרי שחרית ומנחה.

כמו כן, הנהלת כולל 'שומרי החומות' - ‏צדקת רבי מאיר בעל הנס, שלח מניין מיוחד של אברכים, לציון רבי מאיר בעל הנס בטבריה, וגם ביקשו בכל הכוללים בעולם שיאמרו תהילים לרפואת הרבי.

בתלמוד תורה סקווירא, בשכונת מקור ברוך בירושלים, התכנסו הבחורים והילדים בבית המדרש הגדול‏, בהשתתפות האדמו"ר מרחמסטריווקא.

גם במונטריאל-קנדה, נערך יום תפילה בבית המדרש הגדול בהשתתפות כלל החסידים, ובראשות הגה"צ רבי ישעיה יעקב פורטוגל אב"ד 'מאור הגולה', בנו של האדמו"ר מסקולען.

בשכונת בורו פארק, נערך מעמד התפילה בבית המדרש הגדול 'שערי ציון' באבוב, ‏שם השתתפו כל ילדי הת"ת יחד עם המנהל שנשא דברי חיזוק לילדים.

אמירת תהילים בבית המדרש סקווירא בירושלים





סקווירא התאוששות כיפה וציצית תפילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד