כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

נהג המשאית שדרס את בישיץ: "אגיע לנחם"

יומיים לאחר התאונה הטראגית בה מצא את מותו עורך הדין הצעיר אלקנה בישיץ ז"ל, נהג המשאית, בה התנגש המנוח, מספק את גרסתו למה שהתרחש ברגעי האימה ואת תחושותיו בעקבות הטרגדיה בה היה מעורב האזינו

בישיץ ז"ל על רקע המשאית שקיפדה את חייו
בישיץ ז"ל על רקע המשאית שקיפדה את חייו

 


סלימאן עותמאן, נהג המשאית בו התנגש עו"ד אלקנה בישיץ ז"ל ביום שלישי השבוע, מספק את גירסתו להשתלשלות הדקות לפני התאונה הקטלנית.

בראיון לקו הסקופים הוא מצהיר ואומר "אני לא אשם! נתתי זכות קדימה והוא בא במהירות והתנגש בי", זאת בניגוד לחשד המשטרה כי "התאונה התרחשה כתוצאה מהתנהגות רשלנית באופן קיצוני אשר מקים חשד סביר לעבירת הריגה".

בשיחה שהעניק לנתן משי, התייחס לפרסום אתמול (רביעי) ב'בחדרי חרדים' כי היה מעורב ב-14 תאונות דרכים ורשיון הנהיגה שלו נשלל ב-16 הזדמנויות. "אמנם היו לי תאונות אבל הם רק נזקים, לא היו נפגעים בנפש, לא אני הייתי אשם. אני 40 שנה נוהג על משאית, עברתי הרבה קורסי נהיגה, הכביש הפך היום לזירת מלחמה, כל היום מנסים למנוע תאונות. הוא נסע מאוד מהר, אם היה נוסע לאט זה לא היה קורה".

האזינו לראיון המלא:

 

תתאר מה קרה שם באותם רגעים?


"ראשית אני משתתף בצער המשפחה, מצטער מאוד על מה שקרה. הייתי בדרכי ממודיעין לירושלים, ובמחסום מכבים קיבלתי הודעה מהעבודה לחזור לכיוון מכבים, לבצע עבודה שם, במחסום אותתי לפנות שמאלה, בדקתי שהכביש ריק ואין מכוניות, ואז פניתי שמאלה, והאופנוע כנראה היה רחוק – לא נראה במראות, ואז פניתי שמאלה, נעצרתי לתת זכות קדימה מצד ימין, והאופנוע בא במהירות רבה ונכנס בחלק האחורי של העגלה – ולצערי הרב, קרה מה שקרה".

לדבריו: "רגע לפני שפניתי, ראיתי את הנהג, נעצרתי לתת זכות קדימה, אבל האמנתי שהוא יבלום, או שיעקוף מצד ימין ששם היה מסלול וחצי פנוי – איך שהוא התנגש בחלק האחורי של המשאית, קיבלתי מכת חשמל, ומיד הזעקתי משטרה והצלה. כולם זינקו מהמחסום בנסיון להציל אותו, התפללתי לאלוקים שהבנאדם יישאר בחיים".

 

יש שאלות קשות שנותרו ללא מענה, בדפוס הפעולה שלך בנהיגה
"המשאית שלי ארוכה מאוד, בגלל זה אני צריך להרחיב את הסיבוב – במחסום בכביש 443 אי התנועה קשה ומסובך. רוכב האופנוע נהג לא טוב".

 

יכולת למנוע את התאונה הזו אם היית יותר זהיר?
"לדעתי, נהג האופנוע נסע מהר מאוד. אם הוא היה לוקח את המסלול הימני, זה לא היה קורה. אגיע לנחם את המשפחה, אני מרגיש שנפטר לי מישהו מהמשפחה, המראות לא יוצאים לי מהראש".

 

אתה תחזור לעבודה?
"לא חושב על עבודה, אני כעת עם בעיות נפשיות, כואב לי הלב מאוד על מה שקרה".

אלקנה בישיץ נהג משאית תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד