ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

השליחים האמריקאים דילגו בין י-ם לרמאללה

חתנו של הנשיא האמריקני, ג'ארד קושנר, ושליח הנשיא למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט, ביקרו באזורנו, כחלק מהמשך ניסיונות השכנת השלום בין העמים צפו

קושנר עם נתניהו, צילום: לע"מ
קושנר עם נתניהו, צילום: לע"מ



חתנו של נשיא ארה"ב טראמפ ג'ארד קושנר, עזב הלילה את ישראל בתום ביקור בזק שארך כ-24 שעות, קושנר הגיע ארצה, מלווה בשליח הבית הלבן למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט.

אתמול (רביעי) נועדו השניים יחד עם ראש הממשלה נתניהו, לפגישה מדינית, שעסקה בנושא השלום עם השכנים הפלסטינים. בפגישה נכח גם שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן.

בפתח הפגישה אמר נתניהו לקושנר: "זו הזדמנות להשיג את המטרות המשותפות, לארה"ב ולישראל. ביטחון, שגשוג ושלום. אני מברך על המאמצים שלך ושל הנשיא ואני מצפה בכיליון עיניים לעבוד איתך, כדי להשיג שלום, כי יש כאן הזדמנות".



לאחר הפגישה בין קושנר לנתניהו, פרסם הבית הלבן הודעה: "השגת שלום תיקח זמן, יש חשיבות מרובה כדי ליצור אווירה התורמת לשלום".

בהמשך היום דילגו קושנר וגרינבלט לרמאללה, שם נפגשו עם יו"ר הרשות הפסלטינית אבו מאזן. ע"פ הדיווח ב'רויטרס', השיחה היתה קשה ומתוחה, השניים ביקשו מיושב הרשות, להפסיק את ההסתה והשילומים למשפחות מחבלים הכלואים בישראל. הפלסטינים טענו, כי נתניהו, הוא זה אשר שכנע אותם כי קיימת הסתה אצלם.

ע"פ הדיווח השליח גרינבלט זעם והתעקש שהתשלומים למחבלים ומשפחותיהם יופסקו, הפלסטינים הודיעו כי "אין סיכוי שזה יקרה". בנוסף הם דרשו, להקפיא את הבנייה בהתנחלויות.
גארד קושנר גייסון גרינבלט בנימין נתניהו שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד