י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

6 אחוז בשנה בהשקעה של 300,000 בנדל"ן בישראל

ישראלים רבים מנסים את מזלם בהשקעות נדל"ן מעבר לים • ארצות הברית ואירופה נמצאות ברשימת היעדים המועדפים להשקעה. האם ניתן למצוא בישראל הצעות דומות להשקעה?

6 אחוז בשנה בהשקעה של 300,000 בנדל"ן בישראל
pixabay



יוקר הנדל"ן בישראל, הריבית הנמוכה שמציעים הבנקים על הפיקדונות, וההצעות הפרסום הבלתי פוסקות שמופיעות בכל פינה מושכות עוד ועוד ישראלים עם כסף פנוי להתעניין בנדל"ן מעבר לים. האם אכן מדובר באלטרנטיבת השקעה ראויה בתקופה בה אנו נתונים כעת? בין המתעניינים הרבים בהשקעות מעבר לים, נמצאים חרדים רבים. הורים מודאגים לילדים שהגיעו לפרקם ונמצאים בפני שוקת שבורה ובהתחבטות בשאלה מניין יחתנו את ילדיהם. גולת הכותרת והשאלה המרכזית המלווה אותם היא כיצד ניתן לשכן את הדור הצעיר בדירות משלהם. התחבטות קשה שמובילה אותם לצאת להרפתקאות, לעיתים מסוכנות בהשקעה מעבר לים בכדי לנסות ולקבל תשואה מכובדת שתוביל אותם לעתיד זוהר יותר.

רבים המעורבים בהשקעות מעבר לים טוענים כי התמונות שמוצגות להם טרם רכישת הנכס קוסמות ומזמינות, אך כשהם פוגשים את הנכס בעיניהם בדרך כלל המציאות קצת פחות קורצת. כמו כן הם טוענים כי אומנם מדובר בתשואה גבוהה ומניבה אך גם בסיכון גבוה . בנתונים המפתים שמציגות החברות השונות שמשווקות נדל"ן בחו"ל יופיעו תמיד מספרים אופטימיים יתר על המידה, יש לקחת בחשבון הוצאות נוספות בגין עלויות נלוות, כמו עלויות ביטוח, למשל. הטבלאות מציעות ביטוח בסיסי, אך יש הבדל אם משקיעים בבית חדש או ישן במקרה ובחרתם בבית ישן חייבים לרכוש ביטוח תחזוקתי מורחב יותר, למקרה שיש תקלות שיידרשו ממכם לטפל בבית. כמו כן עלויות שוטפות ותשתיות שתאלצו להסדיר מול הגורם העירוני האחראי בחו"ל נעדרות מהעלויות שמוצגות לכם.

מי שמציעה השקעה מניבה ובקרבת מקום היא, חברת פרי נדל״ן מקבוצת אלדד פרי, שהחלה לאחרונה לשווק את הבניין השלישי והאחרון בפרויקט ״פרי פלייס״ ברחובות. בפרויקט צפויות להיבנות 750 דירות המיועדות להשכרה לסטודנטים. הפרויקט יצא לדרך לאחר שפרי נדל״ן מימשה את האופציה לקרקע בשטח בגודל 21 דונם בכניסה הצפונית לעיר רחובות, בסמיכות למכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות, קריית המדע ותחנת הרכבת.

במסגרת השיווק של הבניין השלישי, מציעה פרי נדל״ן לרוכשי הדירות בפרויקט ״ראש שקט״ של שנה, בה מובטח להם לקבל שכר דירה חודשי על פי המחירים הריאליים באזור. שכר הדירה שיקבלו הרוכשים למשך שנה יעניק להם תשואה שנתית המוערכת בשיעור של כ- 6%
‎שהיא שוות ערך לתשואה שמקבלים המשקיעים מעבר לים. מחירי הדירות בפרויקט הם החל מ-670,000 ₪ , כאשר ההון העצמי הנדרש להשקעה הוא כ-300 אלף שקל בלבד. בנוסף, כדי להבטיח את שמירת אופיו של המתחם ואיכותו, ינוהל המתחם כולו על ידי חברת ניהול, דבר שיחסוך לרוכשים טרדה מיותרת בדמות הטיפול השוטף בדירה ובשוכרים.

מגורי הסטודנטים בפרויקט "פרי פלייס" הם בעלי 2 חדרים בגודל של כ-35-42 מ"ר לכל יח״ד, בתוספת מרפסת של כ- 7 מ"ר, בכ-3 מגדלים בני 24 קומות. בנוסף לדירות הסטודנטים יכלול הפרויקט קניון בשטח של 7,500 מ״ר, מרכז קונגרסים ומלון בן 300 חדרים.

מדובר בהשקעה בטוחה ומניבה ביותר עבור הציבור החרדי, כיוון שמעתה קיימת אפשרות לרכוש נכס עבור ילדכם שיניב הכנסה חודשית גבוהה כמעט ללא הון עצמי ראשוני. גם הניהול העצמאי של חברה ייעודית שתפקח על הניהול השוטף תורם בכך שרכישת השטח לא תעסיק את בעל הנכס בניהול שוטף ויומיומי.

הצטרפו עוד היום להשקעה מניבה עבור ילדיכם: פרי נדל״ן

נדל פרי נדל השקעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד