כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

עם פרנצ'עס לראשונה: תיעוד בלעדי משמחת בית בריסק

אמש התקיימה חתונת בתו הקטנה של הגאון רבי אברהם יהושע סולובייצי'ק, ראש ישיבת בריסק. לראשונה בשמחה בריסקאית נעשה שימוש בפראנצ'עס. צפו

הגרא"י סולובייצי'ק בסעודת המצווה. צילום: ש.פ.ה בחדרי חרדים
הגרא"י סולובייצי'ק בסעודת המצווה. צילום: ש.פ.ה בחדרי חרדים



אמש התקיימה חתונת בתו הקטנה של הגאון רבי אברהם יהושע סולובייצי'ק ראש ישיבת בריסק. כבכל חתונה השתתפו אלפי תלמידיו ואוהדי בית בריסק, וגדשו את אולמי שירת ירושלים על כל מבואותיו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אירוע היסטורי נרשם בחתונה כאשר בשעה עשר - עם סיום ברכת המזון ותחילת הריקודים הוסט וילון שהיה מוצב בקצה האולם, כשמאחוריו הוכנו מראש פרנצ'עס שנועדו עבור אלפי התלמידים ולמען שמירת הסדר הטוב.

החתונות בבית בריסק נערכות כמו בחצרות החסידים כאשר כל הבוגרים והאוהדים משתתפים ומסבים בסעודת המצוה, בראשות רבני בית בריסק ומקורביה, ביניהם הגאון רבי דוד סולובייציק זקן ראשי הישיבות בבית בריסק שאף כובד בסידור הקידושין, הגאון רבי ברוך דב פוברסקי ראש ישיבת פוניבז', הגאון רבי חיים פיינשטיין ראש ישיבת עטרת שלמה, הגאון רבי משה מרדכי פרבשטיין ראש ישיבת חברון. כשכל האוכל מוכן בהשגחה מיוחדת במטבח של הישיבה.

יצויין כי כמסורת בית בריסק, במהלך החתונה נשא החתן שיעור תורני במהלך הסעודה. כמו כן הגיעו אורחים רבים מחו"ל בהם הגבירים הנודעים יוסל טבק מארה"ב ומרדכי יעקב ברגר מלונדון.

'בחדרי חרדים' הצליח לשתול צלם לזמן מה בחתונה, ומגיש תיעוד בלעדי מהשמחה

צילומים: ש.פ.ה




































שמחת בית בריסק הרב אברהם יהושע סולובייציק פרנצעס שירת ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד