י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חבר הפרלמנט הצרפתי מודה לגר"מ מאזוז

לאחר בחירות סוערות לפרלמנט הצרפתי, בהן הבטיח המועמד היהודי מר מאיר חביב את מקומו בפרלמנט, הוא שולח מכתב תורה לגר"מ מאזוז

חביב מתברך אצל הרב מאזוז (באדיבות המצלם)
חביב מתברך אצל הרב מאזוז (באדיבות המצלם)



לאחר בחירות סוערות לפרלמנט הצרפתי, בהן הבטיח שוב המועמד היהודי מר מאיר חביב את מקומו בפרלמנט - במכתב מיוחד ששלח השבוע, לראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז, הוא מביע את תודתו והוקרתו על תמיכתו וברכתו של הרב, ותולה את היבחרותו בכח ברכת התורה.

"ברכות והודאות לכבוד מו"ר רבי מאיר מאזוז שליט"א על תמיכתו בנו, ובשפלנו זכר אותנו בשיעורו, וקיים בנו חבר אני לכל אשר יראוך, על ידי ידידי מר צבי עמאר הי"ו, ודאי זכות אבות עמדה לנו שכל עולם התורה, התייצב לימיני לסמכני ומי יתן וברכתם תמשיך לווית חן בשליחותי".

בהמשך המכתב מציין את אביו שהיה תומך תורה ושלמות הארץ, וסיים בהתחייבות להמשיך בדרך זו למען שלמות הארץ וקיום התורה. את המכתב הוא חותם,"תודה מכל הלב, שלך ובכבוד רב".

כזכור לפני הבחירות הגיע מאיר חביב, למעונו של הגר"מ מאזוז, להתייעצות וברכה. כאשר במוצאי שבת לאחר מכן, במהלך השיעור השבועי, קרא הרב לבעלי זכות הבחירה בארץ ובצרפת, לתמוך במועמד היהודי מר מאיר חביב.

קודם הבחירות גם ביקר במעונם של גדולי ישראל הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי, הגרי"ג אדלשטיין והשתתף בשיעורו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.





,
מאיר חביב הפרלמנט הצרפתי בחירות גדולי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד