י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

זינגר מכה שנית: "התאבדות ידועה מראש"

מרדכי זינגר שגינה את ברוך אינדיג ז"ל, לא מתחרט ומגיב לביקורת עליו במילים חריפות: "הייתי צריך לבחור את חברי"

הרב זינגר. צילומסך
הרב זינגר. צילומסך



מרדכי זינגר לא מתחרט על הסערה שחולל בדבריו אודות ברוך אינדיג ז"ל, ואשר דווחה ב'בחדרי חרדים', וחוזר ואומר: "מישהו יכול להגיד שאיני צודק?".

"הייתי רב-חבר של ברוך אינדיג ז"ל", הוא פותח ואומר, "התבקשתי להתראיין ע"י התקשורת, וקיבלתי ע"כ את אישורו של אביו שליט"א. ואז..... אצבע מאשימה !!! הופנת אלי ע"י הכתבים.
שבעצם....באה לבדוק "האם אני מתחרט", האם אני מתחרט על מה שכתבתי בזמנו לברוך אינדיג ז"ל שהביא למותו הטרגי.

"השיחה התפרסה על פני כשעה וחצי. בה העלתי את ימי הזוהר שלו מאז ילדותו. פיקחותו חינניותו וטוב ליבו הנדיר. על משפחתו המקסימה והתומכת שלטענת התקשורת לא תמכה בו ואף הקיאה אותו. טענה ששללתי מכל וכל. ביודעי כשכן, שהוא כן גר בבית והם כן הרעיפו עליו אהבה למרות הבושה שגרם להם בפוסטים שהעלה. אבל את מי זה מעניין ? העיקר אני אשם. אני...... צריך להתחרט ! רצחתי!"


בערוץ 10

וזינגר ממשיך, "להגנתי שלפתי ועמדתי על מה שכתבתי לו בזמנו. השבתי תשובות מתובלות בפסוקים אימרות ופיסקיי חז"ל ע"מ להשיל מעלי את.... "אשמת הרצח". ברוך לצערינו נשבה לאגודת הלל שר"י שניצלה אותו לגחמותיה בסירטון שהפיקה השנה כשברוך ז"ל מככב שם כשחקן ראשי. ואלו היו חבריו. (ככה חשב המסכן) מה שהביא עלי לאחר הכתבה התקפת להקות זאבים "חוזרים בשאלה" למחצה שליש ורביע. ואחריהם המשיכו צדיקי האינטרנט והפייסבוק שפתאום חשוב להם כבוד שמים וחילול ה'. אכשר דרא. שאפילו ריקנים שבכם חסים על כבוד שמים.

"אחד מצדיקי השכונה אף כתב לי מכתב חריף שאכמ"ל והייתי צריך להזכיר לו שאני הוא זה שארחתי את בנו לאחר שזרקו מביתו בעיצומו של ליל הסדר. אז למה הוא כתב את המכתב? טרנד!
זה טרנד...קדימה...להכפיש.... "כשטיפשות ורשעות נפגשים", "בגללך ילדים יתאבדו" וכד'
במילים אחרות.....יש לנו עוד סיבה ....להמשיך לעשות עבירות ולחיות כבהמות".

"הסירטון שהופץ הוא בבחינת תורה מסיני שאין בו מוקדם או מאוחר..... המילים נאמרו.
על אילו שאלות ובאיזה הקשר ...??? תקשורת.... עכ"פ, אין לי בעיה לעמוד מאחרי מילותיי
"שאם היתה סנהדרין...." "יכול להיות.... שטוב שזה קרה" (מישהו יכול להגיד בברור שלא יכול להיות?) נכון. אלו מילים שמפחידים את "החוזרים-בשאלה" שהתאבדותם ידועה מראש. לצערינו, בציבור החרדי אין כמעט בית אשר אין שם "מת" ובקבוצות "החרדים" נהנתי משבט לשונם. אך עמדתי על זכותי לטהר את עצמי וקהילתי במשפט השדה שנערך לי. וב"ה גם מתוך כ2500 חבריי היו הערות. אבל אז ראיתי למה היה שווה לי לבחור בקפידה את חבריי....

והוא מסיים: "בד"כ אני משתדל לעשות את הפוסטים שלי ציבוריים או אישיים, פוסט זה מוקדש לכם....חבריי".


כפי שדווחו ב'בחדרי חרדים', כבר בעבר, בעת שברוך אינדיג גולל ברשת החברתית עת שעבר עליו כילד שנפגע ממלמד, מוטי זינגר הגיב לו בפייסבוק בסוג של זילזול, וכתב שאחרים המשיכו את חייהם התחתנו והסתדרו.

אחרי הסוף הטראגי, כשבערוץ 10 הכינו כתבה על הסיפור הכואב, על השניים שנמצאו ללא רוח חיים, הוא הוסיף שאינו מאמין לו על כך שנפגע פגיעתו, תולה זאת בהיותו איש תקשורת הרוצה ב"צומי" - תשומת לב, ומאשים אותו ברצון להכפיש את החרדים.

זינגר טען שעשה דברים שאסור על פי התורה, ואם היה בית דין היו סוקלים אותו על חילול השבת. בנוסף, סיפק אמירה שמחוללת סערה: "מבחינת היהדות יכול להיות שזה טוב שזה קרה, טוב שהוא סיים את החיים".
ברוך אינדיג הרב זינגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד