י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בעיצומה של חופשת הקיץ • אלו המקצועות המובילים במגזר

לימודי מקצוע הם תנאי הכרחי לשילוב בשוק התעסוקה אך נתפסים כפרויקט קשה ומאתגר• לאחר שנות הלימודים מתחיל אתגר מציאת העבודה. יצאנו לבדוק כיצד תסיימו את הקיץ עם מקצוע מפרנס ומבוקש בעולם התעסוקה.

בעיצומה של חופשת הקיץ • אלו המקצועות המובילים במגזר
אילוסטרציה צילום: נתי שוחט פלאש 90



כיום ידוע לכל , על מנת להתפרנס בכבוד אין מנוס מלהשקיע בלימודים בטרם היציאה לשוק התעסוקה או לחילופין פתיחת עסק עצמאי. מבין הענפים המתפתחים בקצב גבוה, בולטים לימודי התעודה שהולכים ומסתמנים כדרך אפקטיבית ביותר ללמוד מקצוע ולהבטיח עתיד כלכלי מבוסס ואיתן עם יכולת לפתח ערך מוסף בפן האישי והתעסוקתי.

בכל הקשור ללימודים אקדמאים, המכנה המשותף הוא אורך תקופת הלימודים (מספר שנים) , לאחריהם, במרבית המקרים יידרש תקופת התנסות ( סטאז') של שנה ואף יותר. במוסדות לימוד רבים יידרש הסטודנט להתמודד עם עלויות אדירות בכדי לסיים את לימודי התואר כיוון שלא תמיד ניתנות מלגות למסלולי הלימודים השונים.

יצאנו לבדוק כיצד ניתן למצוא לימודים מאתגרים ולשלב לימודי מקצוע במקביל לשגרת הלימודים בכולל וללא צורך לשנות את אורח חייכם.
אורך תקופת הלימודים הממוצעת במקצועות שמצאנו כאפקטיביים הינו
בין 4-6 חודשים בלבד. הלימודים בג"כ בשעות הערב בתדירות של פעם או פעמיים בשבוע. בין המקצועות המבוקשים ביותר תוכלו לרכוש התמחות ב:מצלמות ואזעקות , מחשבים ורשתות, אינסטלציה, קירור ומיזוג, מנעולנות, טכנאי סלולר ועוד. יתרון בולט נוסף הוא נושא המלגות שמוענקות במקצועות אלו ע"י קרן קמ"ח לזכאים ובכך שכר הלימוד מוזל ונמוך לנוחיותכם.

מקצועות שמזוהים עם ימי הקיץ מקבלים עדיפות אצל הלומדים, כך לדוגמא: לימודי מיזוג אוויר - מקצוע שנדרש בכל ימות השנה אך בפרט בחודשי הקיץ הלוהטים.
. גם בתחום המיגון ומצלמות האבטחה קיים זינוק בביקוש להתקנות בקרב הציבור בעקבות היציאה הממושכת לנופשים ותקופת היעדרות ממושכת מהבית ששכיחה בתקופה זו.

אחד המקומות בהם ניתן ללמוד מקצועות חדשניים ובזמן קצר היא מכללת אינליין. מנכ"ל המכללה, מר רונן בר אור מסביר כי: "המקצועות הנלמדים במכללה, נבחרו בקפידה, מתוך הבנה מעמיקה של שוק העבודה . ניסיוננו ב 30 שנות פעילותינו והקשרים המעמיקים שיצרנו עם מעסיקים בתחומים המבוקשים הללו , מאפשרים לנו לשמור על סיכויי ההצלחה הגבוהים של הבוגרים להשתלב בהצלחה בשוק העבודה במקצוע בו בחרו וכל זה תוך תקופה קצרה בלבד"





אולי יעניין אותך גם:
לימודים מכללה אינליין מכללת אינליין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד