כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הישג לש"ס: היריב אמסלם, יאלץ שוב להמתין

האם מדובר בניצחון זמני? בפעם המי יודע כמה, הורדה מסדר יום הוועדה לתכנון ובנייה בירושלים, בקשתו של הח"כ לשעבר חיים אמסלם להקמת בית כנסת בתוך השכונה הש"סית כל הפרטים על מאחורי הקלעים

אמסלם, צילום: פלאש 90
אמסלם, צילום: פלאש 90



ש"ס הירושלמית הצליחה שוב להוריד, מסדר היום של הוועדה לתכנון ובניה, שתתכנס מחר (שני), את בקשת עמותת 'כתר חיים' שבראשה עומד הח"כ לשעבר חיים אמסלם, המבקשת לבנות בית כנסת בשכונת הר נוף, כך נודע ל"בחדרי חרדים".

מדובר בבקשה, שכבר עלתה לדיון בועדה קרוב ל-20 פעם בשנים האחרונות, וכפי שאירע עד היום, גם מחר הבקשה לא תעלה לדיון בוועדה וזאת בעקבות פנייתו של חבר המועצה פיני עזרא מש"ס, ליו"ר הועדה מאיר תורג'מן.

גם לפני שבועיים הבקשה עלתה לדיון בוועדה. חבר הועדה עזרא נאלץ להעדר ממנה בעקבות סיבות משפחתיות, ומי שמילא את מקומו היה חיים כהן, שלאחר עימות קולני והאשמות הדדיות עם יו"ר הועדה מאיר תורגמן - הבקשה ירדה מסדר היום.

כאמור, הבוקר (א'), שוב ירדה הבקשה מסדר היום, לאחר שעזרא פנה לתורג'מן, בטענה כי על העמותה להסדיר ולהציג את חוות הדעת המשפטית, אותה היא לא הגישה עד היום, וכי רק לאחר מכן - על הוועדה לדון שוב בבקשתה. תורג'מן קיבל את בקשתו "החברית" של עזרא.

אישור בקשת העמותה שבראשה עומד חיים אמסלם - הוא סדין אדום בעינייהם של נציגי ש"ס. אמסלם שפרש מש"ס מבקש לבנות בית הכנסת במעוז השכונה הש"סית - הר נוף. ואת התענוג הזה - נציגי ש"ס לא יתנו לו.
חיים אמסלם שס בית כנסת מאיר תורגמן הר נוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד