י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מתקפה על ראש העיר: "לא עושה את העבודה"

שבוע לאחר צעדת התמיכה בארגון חיזבאללה, בליבה של לונדון, בה צעדו גם קומץ מנטורי קרתא, לצד דגלי ארגון הטרור, עלה הנושא בישיבת מועצת העיר ונשרמו חילופי דברים קשים בין חבר מועצה לראש העיר המוסלמי, שסירב לשרטט את הגבולות

מתקפה על ראש העיר: "לא עושה את העבודה"



ראש עיריית לונדון המוסלמי לא ענה לשאלות, בנוגע להגנה על יהודים: חבר הקונגרס הלונדוני אנדרו בוף האשים את ראש עיריית לונדון "אתה לא עושה את העבודה שלך", ראש העיר הגיב ואמר לו "תרגע".

בסוף השבוע התקיימה ישיבה במועצת העיר לונדון, שם תקף חבר הקונגרס את ראש העיר המוסלמי והאשים אותו בתשובות "חסרות תועלת" לאחר שורה של שאלות, בנושא מה מהווה תמיכה בארגון טרור.

ההתקפה נגד ראש העיר, הגיעה לאחר שהוא התיר לארגון מוסלמי, לצעוד בלונדון עם דגלי חיזבאללה, ושבצעדה קראו קריאות נגד ישראל, והאשימו את הציונים בשריפה במגדל הדירות בלונדון שבו נספו קרוב ל-100 איש.

כאמור, חבר הקונגרס שאל כמה פעמים את ראש העיר המוסלמי, בנוגע ל"מה נחשב חבירה לארגון טרור, והאם אתה תבהיר למשרד הפנים מה נחשב קשר לטרור ומה לא נחשב קשר לטרור".

ראש העיר המוסלמי לא ענה על השאלה הישירה ואמר "אני נמצא בקשר הדוק עם משטרת המטרופולין, כדי לבחון את הדרך הטובה ביותר, להגן על יהודי לונדון הפגיעים, וכדי להשיג יותר משאבים לשירות המשטרה, זה מה שאני מתכוון לעשות, ואם אתה רוצה להצטרף אלי עם זה, אז זה יעשה את החיים שלי הרבה יותר קלים".

חבר הקונגרס השיב: "אני אצטרף אליכם כשתתחילו לעשות את העבודה שלכם, אדוני ראש העיר".

ראש העיר הגיב "רק תרגע, סליחה, אמרת משהו?, הוא רק רצה ללעוג לי, נכון?".
לונדון ראש העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד