י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הוארך מעצר הפרסומאי החרדי; נחקר בשבת

לקראת סיום החקירה, הוארך בפעם הרביעית מעצרו של הפרויקטור המוכר בתחום השיווק והפרסום במגזר החרדי שנעצר בחשד כי תקף ארבע נשים שעבדו תחתיו • ל'בחדרי' נודע כי במהלך הדיון קבל פרקליטו על העובדה כי החשוד הובל לחקירה כשעה לפני צאת השבת

החשוד בבית המשפט. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
החשוד בבית המשפט. צילום: הדס פרוש, פלאש 90



לקראת סיום החקירה, הוארך בפעם הרביעית מעצרו של הפרויקטור המוכר בתחום השיווק והפרסום במגזר החרדי שנעצר בחשד כי תקף ארבע נשים שעבדו תחתיו.

בית משפט השלום בירושלים האריך שוב את מעצרו של איש הפרסום החרדי מירושלים שנעצר בחשד לתקיפת עובדות משרדו, לקראת הצהרת תובע ביום רביעי.

למרות שביום שישי הוארך מעצרו של החשוד רק עד היום, זאת מאחר והחקירה מתכנסת לקראת סיום, אמרה השופטת קרן מילר כי "יש לקבל את טענת המבקשת כי לא ניתן היה להתקדם באופן משמעותי בחקירה וזאת מאחר שמדובר בשישי ושבת, ימים שבהם יש קושי לגבות עדויות במיוחד כאשר מדובר בפרשה הנוגעת למגזר החרדי".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הדיון קבל עורך דינו אריאל עטרי על העובדה כי החשוד הובל לחקירה כשעה לפני צאת השבת. במשטרה השיבו כי החקירה עצמה התנהלה בצאת השבת זאת לאחר שהמתינו כ-40 דקות. לגבי הוצאתו מתא המעצר והובלתו בשבת, אמר כי "מדובר בנהלים של שב"ס, לעניין היכולת לשלוף עצורים".

עו"ד אטיאס אמר בתגובה כי "אין שום נוהל בשב"ס להוציא אדם שומר מצוות להוציא אותו בשבת ולגרום לו לחלל שבת, ייצגתי אנשים רבים שנחקרו בצאת השבת, ברגע שהמשטרה עשתה את זה נעברו כל הגבולות". לדבריו, "לכפות על אדם בכלל ועל אדם שיודעים שהוא שומר תורה ומצוות חילול שבת - היא סיבה יחידה ועצמאית לשחרר את המשיב ממעצר".

עו"ד אריאל עטרי, סנגורו של החשוד מסר ל'בחדרי חרדים' בתגובה כי המשטרה בקשה להאריך את המעצר עד ליום ששי הבא אך בית המשפט העניק למשטרה שעות ספורות של חקירה עד ליום ראשון בצהרים. "ההחחטה משקפת את העובדה שראיות חדשות שנחשפו לפי דרישתנו מפריכות, באופן שיטתי, את טענות המתלוננות. כשתוצג התמונה המלאה מרשי ישוחרר".

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בארבעה ימים עד ליום רביעי, זאת על מנת להגיש באותו היום הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום. השופטת קרן מילר אמרה כי החשדות כלפי החשוד מקימים עילת מסוכנות והוסיפה כי מדובר בעבירות במתלוננות רבות "אשר היו עובדותיו של המשיב וזאת על ידי התנהלות כוחנית ומניפולטיבית של המשיב".

השופטת הוסיפה כי היום נערכה התייעצות עם הפרקליטות והוצגו פעולות הנדרשות לצורך השלמת החקירה וכי לדברי המשטרה החקירה צפויה להסתיים בהארכת מעצר זאת לקראת הצהרת תובע. עוד התייחסה השופטת להובלת העצור החרדי בשבת ואמרה "אעיר כי דעתי אינה נוחה מהתנהלות המבקשת אשר הוציאה את המשיב לחקירה בטרם יציאת השבת גם אם החקירה עצמה נעשתה לאחר צאת השבת. עם זאת, איני סבורה כי יש בכך כשלעצמו להביא לשחרורו של המשיב".

בסיום הדיון החליטה השופטת קרן מילר להאריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים עד ליום רביעי. פרקליטו של החשוד, עו"ד אריאל עטרי אומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא בדרכו לבית משפט המחוזי על מנת להגיש ערר על הארכת המעצר הנוספת.
מעשים חמורים בית המשפט עולם הפרסום החרדי משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד