כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שלדון אדלסון ורעייתו ימסרו עדות בימים הקרובים

הבעלים של ישראל היום, הנמצא בארץ, העיד בפרשת נתניהו-מוזס בחודש שעבר. זוהי הפעם הראשונה שמרים תעיד בפרשה, ועדותה צפויה להיות משמעותית יותר בשל מעורבותה הגדולה בחינמון

שלדון אדלסון. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
שלדון אדלסון. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון



המיליארדר היהודי-אמריקאי שלדון אדלסון ואשתו מרים ימסרו השבוע עדות במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בפרשת 2000. זוהי הפעם השנייה שבה הבעלים של "ישראל היום", הנמצא בימים אלה בישראל, מעיד בחקירת תיק נתניהו-מוזס - אך עדותה של מרים צפויה להיות משמעותית יותר בשל מעורבותה הגדולה בעיתון.

במסירת העדות בחודש שעבר נשאל אדלסון אם הסמיך את נתניהו לנהל בשמו משא ומתן עם מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, שתמלילי השיחות בינו לבין ראש הממשלה פורסמו בינואר האחרון; אם ידע על השיחות בין השניים; מה מידת המעורבות של נתניהו בעיתונו; ואם הסמיך את נתניהו לנהל בשמו משא ומתן על מחירי הפרסום בישראל היום. אדלסון סיפר כי לא ידע מראש על המשא ומתן ולא עודכן בו גם בדיעבד, עד שלמד עליו מהפרסומים התקשורתיים בעניין.

בינואר העריכו גורמים במשרד המשפטים כי חקירת תיק 2000, שבמרכזו החשד כי נתניהו סיכם עם מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס על סיקור אוהד בעיתונו תמורת החלשת "ישראל היום", תימשך עוד זמן וכי נדרשות פעולות חקירה נוספות וגביית עדויות של עדים בארץ ובחו"ל.
שלדון אדלסון בנימין נתניהו תיק 2000 משטרת ישראל נוני מוזס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד