י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מתיחות: צבא אסד מאיים להשיב מלחמה אם יימשכו התקיפות

לאחר מספר זליגות ירי לעבר שטח ישראל בימים האחרונים, תקף צה"ל והשמיד כמה כלי מלחמה של צבא אסד, אלה מאיימים הלילה להגיב, באם התקיפות יימשכו "הצבא הסורי מזהיר מהסכנות של הפעולות התוקפניות ומטיל את האחריות על ישראל"

מתיחות: צבא אסד מאיים להשיב מלחמה אם יימשכו התקיפות
דובר צהל



האזור מתחמם שוב: צבא סוריה משגר אזהרה לישראל מפני המשך התוקפנות בגבול עמה, כמו כן מטיל הצבא הסורי את האחריות להשלכות המסוכנות של הישנות הפעולות האלה, כהגדרתו

כזכור, בשבת האחרונה, פורסמו בכלי תקשורת סורים, תמונות של מספר הרוגים, כתוצאה מתקיפת ישראל.

בהודעה שפרסם אתמול (א') הצבא הסורי, הוא מונה קודם את הישגיו ואח"כ מתייחס לישראל: "אחרי שכוחות הצבא הסורי הצליחו לסכל את המתקפה הנרחבת של ג'בהת א-נוסרה, באזור מדינת אל-בעת' בפרברי קוניטרה וכתוצאה מהאבידות שהסב הצבא לארגון, שב האויב הישראלי לתקוף את אחד המוצבים הצבאיים שלנו בניסיון נואש לתמוך בארגוני הטרור ולהרים את המורל הירוד שלהם".

וכאן מגיעה האזהרה: "הפיקוד הכללי הצבאי מזהיר מהסכנות של הפעולות התוקפניות האלה ומטיל על האויב הישראלי את האחריות להשלכות המסוכנות של הישנות הפעולות הללו בכל תירוץ שיהיה. הפיקוד הכללי מדגיש, כי הוא נחוש להביס את ארגוני הטרור, הזרוע של האויב הישראלי באזור".

גם אמש (ראשון) תקף צה"ל בצפון רמת הגולן, שני תותחים וכן משאית תחמושת השייכים לצבא הסורי זאת בעקבות הימשכות זליגות הירי לשטח ישראל, כתוצאה מהלחימה העזה המתנהלת בין משטרו של הנשיא אסד לבין המורדים. כאמור, צה"ל תקף גם במהלך השבת האחרונה לאחר שזלגו לשטח ישראל עשר פצצו מרגמה ופגזים. חיל האוויר הישראלי השמיד בתגובה מספר טנקים של משטר אסד.

הירי החריג שלשום (שבת), אירע בעוד אלפי מטיילים באזור הגולן. בעקבות זאת הנחה צה"ל חקלאים ואזרחים סמוכי הגבול, שלא לשהות בשטחים הפתוחים, זאת "לאור המשך הלחימה הפנימית בסוריה, ועל מנת לשמור על ביטחון האזרחים באזור".
סוריה צבא אסד זליגת ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד