י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"שמעתי קולות מתוך הפח ומצאתי ילד בתוכו"

תושב אחד היישובים צעד לאיטו ביום השבת, כשלפתע שמע קולות הקוראות לעזרה, עד מהרה נחרד לגלות כי בתוך הפח למיחזור פלסטיק נמצא ילד קטן מפוחד בעלטה "אלמלא היה זה ביום שבת, יום בו כלי רכב אינם נוסעים ביישוב הדתי וממילא אין רעש מנועים מפריע, סביר להניח שקריאותיו החלושות של הילד לא היו נשמעות ויתכן והמקרה היה מסתיים בטרגדיה"

אילוסטרציה, פלאש 90
אילוסטרציה, פלאש 90

 


נס של ממש התרחש במהלך השבת האחרונה באחד מיישובי בנימין - בבוקר יום השבת, שמע תושב היישוב, קולות עולים מתוך אחד מפחי המיחזור המוצבים ברחבי היישוב. כשהתקרב אל הפח, נדהם לגלות מה מקור הקולות.

התושב הבין מיד, כי מישהו כלוא בתוכו מבלי יכולת לצאת, שכן הפח סגור מכל עבריו וחלונותיו המיועדים להשלכת אריזות פלסטיק לתוכו, סגורים ביריעת גומי עבה, המאפשרת מעבר חד כיווני בלבד, להכנסת אריזות פלסטיק מבחוץ, אל תוך הפח, אך ללא יכולת להוציא מתוכו חפצים.

התושב מאיר, הסיט את יריעת הגומי בכיוון ההפוך לה, ולחרדתו גילה בתוככי הפח החשוך, ילד כבן 7 שנמצא בפנים. התושב החביב, סייע לילד לצאת מהמיכל.

מאיר סיפר לאחר מכן ל'ערוץ 7' כי "אלמלא היה מדובר ביום שבת, יום בו כלי רכב אינם נוסעים ביישוב הדתי וממילא אין רעש מנועים מפריע, סביר להניח שקריאותיו החלושות של הילד לא היו נשמעות ויתכן והמקרה היה מסתיים באסון וטרגדיה".

לדבריו "השעה בה חולץ הילד גם היא היתה קריטית, כך מסתבר, היות והיתה זו שעת בוקר. ואלמלא היה נמצא שם בשעות הצהריים יתכן והיה מתייבש למוות חלילה וחס".

לאחר החילוץ, לא נזקק הילד לטיפול רפואי כלשהו, אולם היה ניכר עליו כי "הוא מבוהל מהסיטואציה". מאיר התושב סיפר עוד, כי עד כה לא ברור כמה זמן שהה הילד בתוך המיכל החשוך. לשאלת הוריו השיב הילד "נכנסתי כדי לחפש קופסאות מעניינות".

הוריו של הילד שהגיעו למקום, נדהמו לשמע המקרה אשר פקד את בנם והודו להשי"ת על הנס, ולמאיר על עירנותו שהצילה את בנם.

מיחזור נס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד