י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

משפחות חרדיות קבעו: זה הרכב המשפחתי הזול והמרווח ביותר

כדי לקבוע באופן ברור וחד-משמעי מי המשפחתית הטובה ביותר בישראל, שמענו את דעותיהן של משפחות חרדיות ואלו קבעו כי דאצ'יה לוגאן MCV– הרכב המשפחתי שנותן את המענה המושלם.

משפחות חרדיות קבעו: זה הרכב המשפחתי הזול והמרווח ביותר
דאציה



כשמשפחה חרדית מחפשת להתחדש ברכב חדש, היא מחפשת רכב משפחתי איכותי שיחזיק לאורך שנים, עם מרווח פנימי גדול שיוכל להכיל את המשפחה כולה, ולא פחות חשוב מכך הוא נושא המחיר שיש לו משמעות גדולה בקבלת ההחלטה לפני הרכישה.

מי שמתברר כעונה על כל הצרכים הוא דגם הלוגאן MCV של חברת דאצ'יה שנותן את המענה המתאים למשפחה החרדית. הרכב כולל תא נוסעים נוח ומרווח ל-5 נוסעים. חלל הרכב מכיל מרחב גדול שתוכנן בקפידה בכדי שיוכל להכיל את כל המשפחה. הרכב נהנה ממנוע מתקדם וחדשני וכן מצריכת דלק חסכונית. בנוסף, עלויות התחזוקה השוטפות נמוכות בהשוואה לרכבים אחרים. אזור תא המטען הוא בעל יכולת קיבולת מרשימה, ונחשב מהגדולים בקטגוריה זו אל מול המתחרים.

כיום ניתן לראות כי אלפי דגמי 'דאצ'יה' בערים החרדיות: בני ברק, ירושלים, מודיעין עילית ואלעד, ובראשם הערים ביתר עילית ובית שמש המובילות עם מספר רכבי הדאצ'יה הגבוהים ביותר.

חיים תושב העיר בית שמש ואב לשלושה ילדים, שיתף אותנו כי התלבט רבות קודם קניית הרכב "התחבטתי עם עצמי זמן רב איזה רכב משפחתי לרכוש, מה שהיה חשוב לי זה המרווח ברכב שהילדים ואנו ההורים נוכל לשבת ברווח.וכן הלוגאן MCV ענתה על דרישה זו ובגדול. ובנושא המחיר חיכתה לי הפתעה ב-69,990 ₪ רכשתי את הרכב".

לקוח אחר הסביר כי התרשמותו מהרכב הייתה דווקא עוצמת המנוע וצריכת הדלק שלו "כשאתה רוכש רכב, החשש הראשוני הוא עוצמת המנוע. עם החשש הזה הגעתי לקנות את דאצ'יה לוגאן אולם אחרי שנסעתי בו הבנתי כי החשש פסח על זה. זה רכב שביצועי המנוע שבו מרשימים במיוחד וצריכת הדלק חסכונית במיוחד".
לחצו כאן לפרטים נוספים
דאציה רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד