כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

חידוש בקרלין: הרבי רקד עם החתן והכלה יחד

חסידות קרלין חגגה אמש (ראשון) את שמחת נישואי בתו הצעירה של האדמו"ר, במהלך המצוה טאנץ נרשם חידוש, כאשר רקד הרבי עם החתן והכלה יחד תיעוד

שמחת החתונה אמש בקרלין
שמחת החתונה אמש בקרלין



חידוש מיוחד נרשם אמש (ראשון), בחתונת בתו הצעירה של האדמו"ר מקרלין סטולין, שנערכה במתחם החדש של גני התערוכה בתל אביב, כשבסיום המצווה טאנץ רקד האדמו"ר יחד עם החתן והכלה.

החסידים ציינו, כי מדובר בחידוש שטרם נראה בשמחות ילדיו של הרבי, שתמיד רוקד עם בתו הכלה יד ביד ולאחר הריקוד שלו, החתן והכלה רוקדים יד ביד.

כאן נרשם החידוש, מיד לאחר ריקוד החתן והכלה הרבי רקד עם החתן ולפתע צירף את הכלה לריקוד כשהוא מצרף גם את המחותן לריקוד. הריקוד היה במשך דקות לא מעטות, לעיני אלפי החסידים, זקנים וצעירים שהתרגשו ורקדו בדמעות שליש, אחד החסידים מסביר ל'בחדרי חרדים' "אי אפשר להסביר את ההתרגשות שהייתה במקום, זו פעם אחרונה שיהיה כזה ריקוד עקב כך שמדובר בבת האחרונה של הרבי".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי האדמו"ר חרג ממנהגו עקב כך ששמע שאדמו"רי קרלין רקדו כך, עת המחותן לא היה מאנ"ש.

(הריקודים בחתונת קרלין אמש)


במעמד החופה שנערך אחר הצהריים, קרא את התנאים הגאון רבי יעקב מאיר שטרן במעמד קבלת הפנים. בסידור קידושין כובד הגאון הרב מרדכי אויערבך רב קהילת אביר יעקב בתל אביב, בקריאת הכתובה כובד הגאון רבי יעקב ברוך לדרייך גיס האדמו"ר ורב חסידי קרלין בבורו פארק.

בברכות כובדו: הגאון רבי שמחה הכהן קוק, הגאון רבי שלמה בוסו, האדמו"ר מטאלנא, שני הסבים, ובברכה אחריתא אחיו של הרבי - האדמו"ר מלויצק.

בשמחה עצמה השתתפו בין היתר: ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין שנכנס עם רכבו עד האולם, האדמו"רים מויז'ניץ וסאדיגורה וכן השר גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ורב המשטרה רמי ברכיהו.



























קרלין סטולין מצוה טאנץ ריקוד משותף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד