כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ארונו של מייסד ארטסקרול בדרך לישראל

ארונו של הגאון רבי מאיר זלוטוביץ' זצ"ל, בעל הוצאת 'ארטסקרול', שהלך לעולמו בשבת האחרונה, יגיע היום (שני) לקבורה בישראל 'בחדרי חדרים' עם פרופיל מורחב על חייו ופעליו

הרב הגאון רבי מאיר זלטוביץ' זצ"ל
הרב הגאון רבי מאיר זלטוביץ' זצ"ל



ארונו של מייסד ש"ס מהדורת שוטנשטיין הרב הגאון רבי מאיר זלטוביץ' זצ"ל, יו"ר ומייסד הוצאת ספרים ארטסקרול \ מסורה יגיע היום (שני) לארץ.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', המנוח היה מקורב לכל גדולי ישראל והיה פוקד באופן תדיר את בתיהם, הוא היה מתלמידו המובהקים של פוסק הדור בארה"ב הגאון רבי משה פיינשטיין זצ"ל.

המנוח הקים, את מפעל ש"ס שוטנשטיין, ודרכו הוא פתח שערי אורה לרבבות עמך בית ישראל, הוא החל את השותפות עם אביו של ג'יי מר ג'רום, ויחד הקימו את מפעל הש"ס העולמי, הוא פתח שערי לימוד להמוני בית ישראל והאהיב עליהם את לימוד התורה, יחד עם ג'יי שוטנשטיין שייסד את מפעל התורה העולמי.

דרך מפעל החיים שהקים, זכה להשריש את לימוד התורה בכל בית יהודי בישראל ובעולם, ואף גדולי עמלי התורה התעמקו בספריו הרבים שהוציא. הביאור המצורף התקבל באהדה רבה, בקרב שוחרי התורה. המהדורה נחשבת בעיני רבים לאחד החיבורים המהפכניים החשובים, של הספרות היהודית במאה ה־20.

עלות הפצת 73 כרכי המהדורה, הוערכה בכ-21 מיליון דולר, אשר מומנו גם בתרומות. הנדבן היהודי-אמריקאי ג'רום שוטנשטיין שעל שמו נקראת המהדורה.

ארונו יגיע היום (שני) בטיסה מיוחדת מארה"ב לישראל, והלוויתו תצא בשעה 16:30 אחר הצהריים מבית העלמין "ארץ החיים" בבית שמש שם ייטמן.









ארסטקרול שוטשנטיין הלוויה הרב מאיר זלטוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד