כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

פיתוח ישראלי – מנוע חיפוש הטיסות המהיר והזול ביותר

רגע לפני החופשה השנתית כדאי להכיר את אחד ממנועי החיפוש הטובים ביותר שעומד לרשות הישראלים שמחפשים טיסה לחו"ל – Alice. בחיפוש אחד באליס תוכלו להשוות בין ארבעה יעדים, בתאריכים גמישים ולקבל את התוצאה הטובה והזולה ביותר

פיתוח ישראלי – מנוע חיפוש הטיסות המהיר והזול ביותר
PIXABAY



כמו בכל שנה, החופש הגדול כבר מציץ מעבר לפינה ואיתו עולה על השולחן המשפחתי השאלה הקבועה - לאן טסים השנה לחופשה? השיחה שמגיעה עכשיו בדרך כלל נחלקת לשתיים – מה התקציב? ולאן רוצים לטוס? בדרך כלל שתי השאלות הללו תלויות זו בזו, אבל לא תמיד.

ככל שמתקרב מועד החופשה הזמן להחלטה מתקצר – לטוס לאיי יוון או לקפריסין, אולי למערב אירופה, או הפעם דווקא למזרח אירופה, אולי נלך השנה על יעד רחוק? ארצות-הברית או תאילנד. וכמו בכל שנה, הקושי למצוא את הטיסות האטרקטיביות והזולות ביותר הולך ונעשה מורכב יותר, בשל השינויים התמידיים בשוק, לאור הביקוש האדיר לטיסות לכל היעדים. אפשר לבלות שעות במנועי חיפוש למציאת הכרטיסים הזולים, להשוות בין חברות תעופה, בין יעדים, בין מחירים ובין לוחות זמנים. אבל אפשר גם לא. החדשות הטובות הן שאת כל זה ניתן לעשות גם בחיפוש אחד מהיר.

אנחנו ממליצים על אחד ממנועי החיפוש הטובים ביותר שקיימים היום - מנוע החיפוש Alice. מדובר בחברה ישראלית, שיודעת למצוא את הטיסות הטובות ביותר, טיסות זולות, בצורה פשוטה, נעימה, מהירה ובלי לסבך אתכם באותיות הקטנות.

בכל אתר אחר שניסינו, תהליך החיפוש לקח לא מעט זמן, בעיקר בשל העובדה שהמנועים מאוד מוגבלים. אתרי החיפוש מאפשרים לחפש בכל פעם יעד אחד והם דורשים לנקוב בתאריך יציאה ברור ותאריך חזרה מדוייק. המשמעות היא שאם נרצה לבחור בין טיסה לברלין לבין טיסה לפאפוס, ניאלץ לבצע שני חיפושים נפרדים. ואחרי שחיפשנו ומצאנו, לא נוכל להתאפק ונשחק קצת עם התאריכים, נזיז יום אחד או יומיים ביציאה או בחזרה, רק כדי לראות אם תהיה לזה השפעה על המחיר. הרי שווה לבדוק.

ובכן, אחד הדברים שמנוע החיפוש של אליס יודע לעשות הכי טוב הוא לפרוש בפניכם מאה אחוזים מכל מהמידע הקיים, מבלי לשחק משחקים ומבלי לאבד את הידיים והרגליים. במקום להיכנס ולחפש כל יעד בנפרד, ואחר כך להוסיף או להפחית יום בתקווה שזה יוריד את המחיר - תגלו שהמנוע של אליס מציג לכם מאה אחוז מהמידע שרציתם כבר בחיפוש הראשון. יותר מזה - בחיפוש אחד פשוט, אליס יודעת למצוא עד ארבעה יעדים במקביל, על פני טווח תאריכים רחב ומספר משתנה של לילות. למעשה, אליס עושה את העבודה שאתם עשיתם במנועים אחרים, ומציגה בפניכם את כל האינפורמציה, על מנת שתוכלו למצוא את הטיסה הזולה ביותר.

לשם הדגמה – ניסינו לראות כאן כמה תעלה לנו טיסה לרומא, לונדון או ברצלונה, מתישהו בספטמבר או באוקטובר, ושתארך בין 3 ל-6 לילות. בכל מנוע אחר, היינו צריכים לבצע למעלה ממאה חיפושים נפרדים כדי להשוות ולדעת. באליס זה עובד בחיפוש אחד. כבר בחיפוש עצמו אנחנו יודעים האם המחיר כולל מזוודה והאם הטיסה היא ישירה או לא – כך שאפילו אחרי שחיפשנו, נשקיע רק מעט מאוד זמן בסינון התוצאות עצמן.






** המחירים המוצגים עדכניים ליום ולשעה בהם בוצע החיפוש.

יתרון נוסף של אליס הוא שהמערכת כולה היא פרי פיתוח ישראלי לחלוטין וכך גם מערך השירות באתר – נציגים ישראלים יסייעו לכם במידה ויהיו לכם שאלות או שתיתקלו בכל בעיה טכנית אחרת בעת ההזמנה או אחריה. את הנציגים תוכלו למצוא גם בצ'אט חי באתר, במייל, בפייסבוק ואפילו בטלפון, כמעט בכל שעה של היום.

מבחינת יעדים, המערכת מציעה חיפוש טיסות לכל יעד בו יש שדה תעופה. מקפריסין, דרך תאילנד ועד זנזיבר או אוסטרליה. יתרון נוסף של המערכת הוא שכולה בעברית ואם נחבר את כל היתרונות שכבר סיפרנו עליהם – הנה מצאתם דרך קלה ופשוטה לבחור את הטיסה המתאימה, ליעד המתאים ובתאריכים שנוחים לכם.

"אליס" היא חברת בת של "תלמה נסיעות", מחברות הנסיעות הגדולות בישראל (נוסדה ב-1987). שיתוף הפעולה בין שתי החברות מחבר למעשה בין שני עולמות, כאשר המרוויח העיקרי מהחיבור הוא הלקוח. החדשנות הטכנולוגית אליס, לצד הידע המקצועי ושירות הלקוחות של תלמה - מאפשרים ללקוח ליהנות משירות של סוכן נסיעות, יחד עם רכישות אונליין והצגת המידע המלא.

Alice מנוע חיפוש טיסות תלמה נסיעות אליס טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד