י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

בני הזוג אדלסון העידו: התאכזבנו כשנודע לנו על מגעי נתניהו ומוזס

בני הזוג הכחישו בעדותם שידעו על המגעים, כעסו כשגילו עליהם המשטרה לא תזמן לעדות את בת זוגו לשעבר של ג'יימס פאקר, השוהה בישראל לפי החשד, פאקר נעתר לבקשתו של איש מילצ'ן לחלוק עמו בהוצאותיהם של בני משפחת נתניהו

שלדון אדלסון, פלאש 90
שלדון אדלסון, פלאש 90



איש העסקים האמריקאי שלדון אדלסון ורעייתו מרים הכחישו בעדותם במשטרה אתמול (שני) כל קשר למגעים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס.

בני הזוג, שהעידו בנפרד במשך כחמש שעות, אמרו לאנשי היחידה הארצית לחקירות הונאה כי התאכזבו וכעסו כשנודע להם על המשא ומתן, שבו לפי החשד התחייב נתניהו לפעול להחלשת החינמון "ישראל היום", שבבעלות משפחת אדלסון.

בתוך כך, כעת שוהה בישראל הזמרת מריה קארי, בת זוגו לשעבר של איל ההון ג'יימס פאקר שלפי החשד העניק לנתניהו טובות הנאה. המשטרה לא זימנה את הזמרת, שהגיעה לישראל כדי לקדם את מוצרי "פרמייר ים המלח", למסור עדות ואינה מתכוונת לעשות זאת, ומקורות במשרד המשפטים אמרו שאינם רואים את עדותה כחיונית.

בערוץ 10 דווח בעבר שפאקר העניק לשרה נתניהו ולראש המוסד יוסי כהן כרטיסים להופעה קודמת של קארי בישראל. בראיון לערוץ 2 הערב היא נשאלה על טיב היחסים בין בן זוגה לשעבר לבין ראש הממשלה ועל החשד שבני משפחת נתניהו קיבלו מפאקר טובות הנאה, והשיבה שאינה מצויה בנושא.

פאקר נחשב לדמות מפתח בפרשת טובות ההנאה. לפי החשד, פאקר נעתר לבקשתו של איש העסקים ארנון מילצ'ן לחלוק עמו בהוצאותיהם של בני משפחת נתניהו. לפי פרסומים בערוץ 10, פאקר אפשר לבן יאיר לשהות בדירותיו בישראל ובארה"ב, הטיס אותו ואת חבריו לחופשות במטוסו הפרטי ומימן לו לינה במלון בניו יורק. כן דווח כי פרקליטו של נתניהו, יעקב וינרוט, ביקש משר הפנים אריה דרעי לקדם מתן מעמד תושב בישראל לפאקר, שאינו יהודי.

שמו של פאקר הוזכר גם בהקשר לתיק 2000, כמי שנתניהו ניסה לשכנע להשקיע בידיעות אחרונות כמחווה למוזס. איל ההון ביקר בישראל לפני כמה חודשים, אך המשטרה לא זימנה אותו למסור עדות בפרשה, ובכיר במערכת אכיפת החוק הודה ש"זה חמק לנו".
שלדון אדלסון בנימין נתניהו חקירות נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד