י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מש"י מובילה את תחום הטכנולוגיה והמחשוב במוסדות החינוך המיוחד

מש"י מובילה את תחום הטכנולוגיה והמחשוב במוסדות החינוך המיוחד

מש"י מובילה את תחום הטכנולוגיה והמחשוב במוסדות החינוך המיוחד
עמותת מש"י



בסיור מיוחד שערך ראש אגף מחשוב בעיריית ירושלים גדעון בן-ארי במרכז שיקום הילדים - מש"י הוצג מגוון רחב של אמצעים טכנולוגיים ומערכות מחשוב מתקדמות בהם נעזרים הילדים מדי יום לצורכי לימוד ותקשורת. הסיור נערך מתוך רצון להעמיק את שיתופי הפעולה בין אגף המחשוב של עיריית ירושלים המבצעת אינספור מיזמי מחשוב במוסדות החינוך בעיר לבין מש"י.
גדעון בן-ארי העומד בראש האגף הביע את הערכתו לפעילות הצוותים ושיבח את ההשקעה של גורמי המקצוע במש"י. "לקחנו על עצמנו להוביל בזירה הטכנולוגית ולשמחתנו המערכות המוטמעות בבית הספר של מש"י מהוות מודל לחיקוי למוסדות החינוך המיוחד" אומרת טליה פרבר ראש צוות טכנולוגיה מסייעת במש"י.
במרכז השיקום ביקשו מהעירייה לשדרג את מערך המחשוב הן באמצעות תיקצוב לאמצעי קצה דוגמת מחשבים, מקרנים וטאבלטים המסייעים לילדים לצרכי לימוד ותקשורת והן באמצעות שיתוף הצוותים המקצועיים של מש"י בסדנאות וימי עיון הנערכים על ידי אגף המחשוב של העיריה. "חשוב לנו להיות שותפים למיזמים של העיריה, לתרום מהידע והנסיון שצברנו וללמוד ולהעשיר את הידע שלנו" אומרים במש"י.
יצוין כי באחרונה החל מש"י בתהליך הצטרפות למוסדות החינוך החברים בקהילת "מיקרוסופט" המכובדת, וכך, זוכה הצוות המקצועי במרכז השיקומי להכשרות של ענקית התכנה הבינלאומית.
"אנו רותמים כל כלי עזר ואמצעי שיכול לסייע בקידום ושיקום הילדים ומערכות המחשוב המתקדמות הן חלק מכך" אומר הרב אשר זורייבין יו"ר מש"י, "אנו מאמינים ששיתוף הפעולה עם עיריית ירושלים יניב תרומה חשובה לילדי מש"י, ויסייע לנו להפוך עבורם את העולם למקום טוב יותר"
מש שיקום ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד