י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הסוכנות ביטלה ארוחה עם ראש הממשלה ותרמה אותה למשפחות חרדיות

ביום ראשון, נודע כי הסוכנות היהודית ביטלה אירוע חגיגי שהיה אמור להתקיים בהשתתפות ראש הממשלה ויו"ר הכנסת, זאת במחאה על מתווה הכותל שהוקפא, וחוק הגיור שהעבירו החרדים ל'בחדרי חרדים' נודע כי מי שהתענגו על האוכל שכבר היה מוכן, הם משפחות נזקקות

הסוכנות ביטלה ארוחה עם ראש הממשלה ותרמה אותה למשפחות חרדיות
קובי הר צבי



פרסום ראשון: ‏האוכל שהוכן עבור ארוחת הערב החגיגית עם ראש הממשלה ובוטלה נתרם ע"י הסוכנות היהודית לעמותת "עזר מציון".

ביום ראשון היה אמור להתקיים ארוחת ערב חגיגחת שאירגנה הסוכנות היהודית, לרגל מושב חבר הנאמנים התקופתי של הסוכנות (120 איש מכל הקהילות בעולם). אך האירוע בוטל ברגע האחרון, במחאה על ההצבעה בממשלה הן על הקפאת מתווה הכותל והן על חוק הגיור.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי, היות והאוכל כבר הוזמן והוכן - 250 מנות, החליטו בסוכנות היהודית לתרום את כל התפריט, לעמותה החרדית 'עזר מציון' אשר בין היתר גם מחלקת מזון לנזקקים. מדובר בתפריט עשיר וברמה גבוהה, כיאה לאירוע אותו מכבדים בהשתתפותם, ראש הממשלה נתניהו, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ראשי ארגונים יהודיים בעולם וראשי הסוכנות.

גורם בסוכנות היהודית אמר ל'בחדרי', כי הם בחרו דווקא ב'עזר מציון', בזכות פעילותה המוכרת והמוערכת של העמותה בתחום זה.

ואתם בוודאי שואלים מה היתה הכשרות? - מ'עזר מציון' נמסר ל'בחדרי חרדים' כי "קייטרינג בהשגחת בד"ץ 'העדה חרדית', שהזמינו אצלו אוכל לאירוע שהיה אמור להערך בכנסת, ובוטל ברגע האחרון - העביר את ההזמנה לעזר מציון סניף ירושלים. קיבלנו את ההודעה על קיום המנות והרצון לחלקם למשפחות, נזקקות, וחולים, וזה מה שעשינו".
עזר מציון הסוכנות היהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד