י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ב'עדה החרדית' מצננים ומבהירים: "אין בפגישה גושפנקה למדינה"

בעדה החרדית הופתעו הבוקר מביקור השר אורי אריאל במעונו של הגאב"ד הגרי"ט וייס שעורר הד עצום והם מבהירים כי "אין בפגישה כל גושפנקה למדינת ישראל ושריה". בנוסף הם אומרים כי סוכם מראש עם השר שלא ייצאו תמונות מהביקור"

הביקור של אריאל אצל הגאב"ד. צילום: דוברות השר אריאל
הביקור של אריאל אצל הגאב"ד. צילום: דוברות השר אריאל צילום: באדיבות המצלם



ב'עדה החרדית' מצננים את השיח סביב הביקור המפתיע של שר החקלאות אורי אריאל מהבית היהודי אמש במעונו של הגאב"ד הגרי"ט וייס.

בעדה החרדית הופתעו הבוקר מהביקור שעורר הד עצום והם מבהירים את דבר הפגישה.

מטרת ביקורו של השר אריאל אצל גאב"ד העדה החרדית, הייתה בכדי לפעול להסכמת משרד החקלאות למהפך בענייני שחיטת העופות בהשגחת הבד"ץ, ולהסדיר באופן כללי את בעיות הזריקות שגורמות לטריפות בעופות.

גורמים בבית הגאב"ד ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אומרים כי הגאב"ד שאל את השר במהלך הפגישה מדוע לא עושים צעדים דרסטיים במאבק על השבת.

לדברי הגורמים בבית הגאב"ד, השר אריאל השיב כי המפלגות החרדיות לא מעוניינות בכך וכל מה שהם עושים זה בשביל לצאת ידי חובה. לדבריהם, שר החקלאות אמר כי בפגישה בה דובר על פרישה מהממשלה לא היה כמעט מי שתמך במהלך.

בנוסף אמר אריאל לגאב"ד כי הוא פועל באמצעות חקיקת חוקים חדשים למען השבת ועל כך השיב הגאב"ד "חוקי הכנסת לא קבילים אצלנו. אנחנו משתמשים רק בחוקי התורה".

גורם בעדה החרדית אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "אין בפגישה כל גושפנקה למדינת ישראל ושריה, ובעבר כבר נפגשו עם שרים ציונים בשביל לסדר ענייני יהדות הקשורים להעדה החרדית. גם הגאב"ד בעל ה'מנחת יצחק' נפגש עם אריאל שרון בשנת תשמ"ז לסדר מספר נושאים שהיו אז בשנת השמיטה, גם ראש נטורי קרתא הרב עמרם בלויא נפגש בשנות השישים עם שר התחבורה בר יהודה כדי לסגור את רחוב שבטי ישראל בירושלים בשבתות, אשר היה אז מוקד ההפגנות של העדה החרדית".

לדברי גורם בעדה החרדית "השר ביקש פגישה והסכמנו לכך, למרות שסוכם שלא ייצאו תמונות".

ב'עדה החרדית' מציינים בסיפוק ובתקוה כי הפגישה תביא לפתרון בעיית הטריפות בעופות ואומרים כי "הוכח שכדי לפעול למען היהדות לא חייבים להיות בכנסת ובממשלה".
אורי אריאל גאבד העדה החרדית זריקות בעופות חוקים מדינת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד