י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

לאחר 5 ימים בקירור הגלמודה הובאה למנוחות

לאחר 5 ימים שלא נמצא לה שאר וקרוב, נמצא קרוב כשלהו והמונים הגיעו ללוות את הגלמודה בדרכה האחרונה "התושבים בקרית מלאכי מוכיחים פעם אחר פעם את המושג עיר שהיא משפחה וקיימו את המושג 'מת מצווה הכל קרוביו'"

קברה של המנוחה ע"ה
קברה של המנוחה ע"ה



תושבי קרית מלאכי, הגיעו ביום שישי האחרון להשתתף בהלווייתה של אישה גלמודה - אלכסנדרה בורטמן, תושבת העיר שנפטרה ביום ראשון שעבר, בבית החולים סורוקה בבאר שבע, אולם שם לא מצאו לה קרובי משפחה במשך ארבעה ימים.

מאז פטירתה של אלכסנדרה בבית החולים, ניסו אנשי הצוות בכל דרך, לאתר בני משפחה או חברים.

האישה הגיעה אליהם מבית אבות בבאר שבע ומאז שכבה שם, ללא קרובים שישבו ליד מיטתה ומאז פטירתה הם עמדו חסרי אונים. לאחר מאמץ רב, אותר אחד ממכריה, שהעלה השערה כי היא גרה בקרית מלאכי ובבית החולים יצרו קשר עם ראש המועצה הדתית הרב יוסף בלוי.

"בקשנו מהם לבדוק במרשם האוכלוסין של משרד הפנים, אבל לאחר שראיתי כי הם מתעכבים, שאלתי מי שילם להם עבור האשפוז שלה" סיפר הרב בלוי, השבוע, על הרעיון היצירתי. לאחר שבבית החולים ציינו בפניו את שם הקופה, הצליח הרב ביום חמישי לאשר עם הנהלת הקופה כי אלכסנדרה בורטמן אכן תושבת קרית מלאכי. למחרת, ביום שישי מזכיר המועצה הדתית רפאל מיארה, ביצע שיחות טלפון והפיץ בקשה ברשתות החברתיות לכל מי שיכול, שיגיע לכבד את אלכסנדרה בדרכה האחרונה.

ביום שישי בשעה 11:00 בבוקר, עשרות מתושבי העיר מילאו את הרחבה והגיעו ללוות אישה אשר כלל לא הכירו. "התושבים בקרית מלאכי מוכיחים פעם אחר פעם את המושג עיר שהיא משפחה וקיימו את המושג 'מת מצווה הכל קרוביו'" אמר הרב בלוי בהתרגשות "כולנו התמלאנו גאווה לראות שכל כך הרבה הגיעו בהתראה כה קצרה".
גלמודה קירור קרית מלאכי קבורה הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד