ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

המכתב של האב הגרוש הרתיח את מאי גולן

"לפני שבוע ישבתי שבוע בכלא הדרים עם שב"חים רוצחים ואנסים. לא רצחתי אף אחד. אני, לוחם גולני בסדיר ומילואים, יושב באותו אגף ומקבל אוכל מידיים של שב״חים שעמדו אצלי במחסומים ושאמרתי להם אם לשבת או לעמוד" // מכתבו של האב הגרוש, הרתיח את מאי גולן

צעדת האבות הגרושים. צילום: REVITALPINCH
צעדת האבות הגרושים. צילום: REVITALPINCH



"לפני שבוע ישבתי שבוע בכלא הדרים עם שב"חים רוצחים ואנסים. לא רצחתי אף אחד. אני, לוחם גולני בסדיר ומילואים, יושב באותו אגף ומקבל אוכל מידיים של שב״חים שעמדו אצלי במחסומים ושאמרתי להם אם לשבת או לעמוד, להסתובב או לשתוק ושנכנסתי אליהם לבית עם נשק בלילות של מעצרים וכל זה על זה שאין לי יכולת לשלם דמי מזונות - כי הם היו יותר גבוהים ממשכורתי. ולא, לא ברחתי מאחריות לגידול בנותיי. אני נלחם על גידולן כבר 4 שנים, דואג לרכוש עבורן את מיטב הבגדים, הצעצועים, החוגים והאוכל.

אם ממשלת הימין שלי לא קולטת כמה פסיכי מה שיצרו כאן חתרנים שמאלנים מסוכנים, אז כנראה שכבר אין לי מה לחפש במדינה הזאת. אני לא מתכוון להיות כאן אסיר. אני בכלא!!!! אני!!!!!!! לא מסתננים, לא מחבלים, אני!!!

מישהו כאן מנסה להכניס כמה שיותר גברים יהודים לכלא כדי להחליש את מערכת הבטחון, אני בטוח בזה. אפילו סוהרים יושבים בכלא על מזונות. מתעסקים כאן עם אבות גרושים נורמטיבים כמוני ורודפים אותנו, מעקלים לנו, עוקבים אחרינו ואורבים לנו ליד הבית כדי לתפוס ולהכניס לכלא על ״מזונות״. מערכת המשפט מראש פוסקת לנו סכום מעל לגובה המשכורת כדי שלא נוכל לשלם ונעוף לכלא. השופטת במשפט שלי פסקה לי 7,900 ש"ח לחודש כשהרווחתי 5,000. אין כמעט גבר בישראל בהליך גירושין שלא הוצא לו צו הרחקה אוטומטי.

זה כבר לא ישתנה. זה טאבו ומי יוצר טאבו במדינת ישראל? בית המשפט העליון כמובן!!! "
את המילים האלו, כתב לי מילה במילה א', שאת שמו המלא לא אחשוף כאן. בחור צעיר, עובד, משכיל, פטריוט אמיתי, שאת דף הפייסבוק שלו מעטרות עשרות תמונות עם 2 בנותיו הקטנות, שאין עין אחת שלא יכולה להיווכח כמה האהבה גדולה ביניהם. אחרי המילים האלה לא יכולתי להפסיק לחשוב על הנושא.

בתור אישה ואישה שמאמינה בזכויות נשים כערך עליון, התבטאתי כבר לא פעם נגד הפמיניזם הצבוע והמזוייף שקרם לו עור וגידים מפלצתיים בחסות השמאל בשנים האחרונות. אבל משהו רע מאוד קורה כאן מתחת לאף של כולנו - לאבות הגרושים במדינת ישראל וכל זה במסווה של פמיניזם לוחם.

שיעור הגירושין עומד כיום על כבערך 30% אצל זוגות יהודים וההערכה של המומחים היא כי ישנם לפחות 50 אבות גרושים שמתאבדים לאחר הגירושין ועוד מספר דומה לפחות של גברים שמתאבדים - בזמן הליכי הגירושין, זה בנוסף לעוד אלפי גברים שנעצרים ו\או מורחקים מדי שנה מבתיהם.
ואני שואלת, איזו חתרנות הוקמה כאן במדינת ישראל? חתרנות שנראית כי נועדה לסכסך בין גברים לנשים ולפרק את התא המשפחתי היהודי ומי באמת עומד מאחוריה ולמה המושג פמיניזם השתלט על כל שיח הגיוני? האם כדי להיות אישה מועצמת וחזקה צריך לדרוס גברים בכל מחיר? אתם תשפטו.

לעומת הפמיניזם השפוי, הפמיניזם הקיצוני הוא תנועת שנאה. מבחוץ, זה נראה כמו מאבק על זכויות נשים. אבל כשמתקרבים, רואים שמדובר בתנועה חתרנית ששונאת הכל: את הגברים, את הזוגיות בין גבר ואישה, את המשפחה, את הולדת הילדים, את הדת, את השלטון (כי הוא כביכול "פטריארכלי"), את הצבא – הכל.

הפמיניסטיות הקיצוניות מנהלות את המלחמה מול הגבר היהודי בכל החזיתות – ובראש ובראשונה בתוך המשפחה עצמה. זו מלחמה טרגית מאוד, משום שמי שסובלים ממנה יותר מכולם הם הילדים. גם ככה, לחיות בזוגיות ואהבה לאורך זמן זה אתגר לא קטן. אם מוסיפים לזה רעל של שנאת מגדרים, זה הופך כמעט בלתי אפשרי.

רבות מהחברות בזרם הזה גם מאיישות עמדות מפתח במערכת המשפט ובמשטרה. הנשק האימתני ביותר שהן העמידו בידיהן של נשים מתגרשות הוא נשק תלונת השווא. מצד אחד, ברור שצריך להגן ככל שרק ניתן על אותן הנשים שחיות תחת משטר טרור בתוך הבית של עצמן ואולם, ככל שמחמירים יותר עם הגברים החשודים באלימות, כן צריך להחמיר יותר עם נשים שמשתמשות לרעה בכוח שניתן להן ומגישות תלונות שווא רק בכדי לנקום בבעל ו"לנצח" אותו בגירושין.

מסיבה לא מובנת, הפמיניסטיות הקיצוניות מתעקשות שאסור להעמיד לדין נשים שמעלילות עלילות נגד גברים. כך הן מתירות ומעודדות התעללות קשה בגברים.

בשבוע הבא יתקיים דיון בנושא תלונות השווא בוועדה לצדק חלוקתי ושוויון חברתי בראשות ח"כ מיקי זוהר. ידונו שם בהנחיה שניסחו דורית בייניש ועדנה ארבל שהורתה לפרקליטות שלא להעמיד לדין נשים המעלילות עלילות על גברים. שרת המשפטים הנוכחית איילת שקד הצליחה לשנות את ההנחייה, אך עדיין, בשטח – אין העמדות לדין. נציגי האבות ידרשו לדעת מדוע.



גבר שהוגשה נגדו תלונה על אלימות ייעצר ל-24 שעות באופן כמעט אוטומטי. ההשפעה של ארגוני הנשים הקיצוניים כל כך גדולה כיום, שאם אשתו תרצה בכך, סביר להניח שהוא יורחק מביתו ומילדיו, גם ללא כל ראיות שאכן נהג באלימות. בהמשך, תוכל האישה, בסיוע מחלקת הרווחה המקומית, המשטרה ובתי המשפט, להכריח אותו לפגוש את ילדיו רק במשך שעה אחת בשבוע, תחת פיקוח, במתקן הקרוי "מרכז קשר". אלפי ילדי גירושין פוגשים כך את אבותיהם לאורך חודשים ארוכים ושנים ובמקרים רבים הקשר מתרופף, כי הילדים לומדים שאבא שלהם כבר אינו יכול להיות חלק מרכזי מחייהם.

ארגוני הנשים גם מונעים כל רפורמה שוויונית בתחום של המשמורת על הילדים והמזונות. במקרים רבים, אב נאלץ לשלם יותר מ-50% ממשכורתו. הוא שוקע בחובות, ונשלח למאסר. ח"כ מרב מיכאלי העבירה בכנסת רפורמה שמונעת מאסר של חייבים – אבל נחשו את מי היא החריגה מהחוק? נכון, את חייבי המזונות.

מה קורה למדינה שהרעל הזה פשט בתוכה? ובכן, הסתכלו על אירופה. הגברים מאבדים את כבודם ואת מקומם בחברה, והארגונים הפמיניסטיים, שמשתייכים לשמאל הקיצוני ביותר, מעודדים הגירה של אוכלוסיות שיחסן כלפי הנשים גרוע פי כמה וכמה מהיחס של הגברים המקומיים. אבל הגבר המקומי הוחלש וכעת, הוא כבר לא יכול לעמוד מול הגברים הפולשים. זה קורה גם אצלנו! וזה לא פלא שמי שהקימה את ארגון הגג הפמיניסטי הקיצוני, "שדולת הנשים", היא הקרן החדשה לישראל.
בסופו של יום, תגידו מה שתגידו אי אפשר להתעלם מהעובדה ש"הפמיניסטיות" מהשמאל יוצרות בתקשורת אווירת מלחמה נגד הגבר היהודי, אך מאידך משתיקות את מה שעושים הגברים המוסלמים והמסתננים האפריקאים - לנשים ברחבי ישראל. כי מקרי האלימות שלהם הרי, פשוט לא קשורים לעניין. ככה זה שהגוף שמממן אותך רוצה בראש ובראשונה את מטרת העל שלו: מדינת כל אזרחיה.
אבות גרושים פמיניזם דורסנות מאי גולן אבות בכתום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד