י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חוי לידר נותנת לכם כנפיים: זכות בחירה - הרשות לשנות

היא נושאת טייטלים רבים וביניהם עולמה הקסום של הנומרולוגיה - דרכה מתגלים לאנשים שבילים קסומים שבהם יכולים למצות את היכולות שהקדוש ברוך הוא ברא בהם. מדי שבוע בסוף הטור, תנתח חוי בקשה אחת שתשלחו אלינו

חוי לידר נותנת לכם כנפיים: זכות בחירה - הרשות  לשנות
pixabay



שלום לכן חברות יקרות.

ושוב אני איתכן בפינת הנומרולוגיה הקבועה שלנו. וכפי שכתבתי קודם, היום ניכנס קצת יותר לעומקה של חכמת הנומרולוגיה הקבלית. כתוב "הכל צפוי והרשות נתונה ובטוב העולם נידון" (אבות ג' ט"ו)

הייתכן? בטוח אתן שואלות את עצמכן, אם הכל מתוכנן מראש, אז איזו זכות בחירה יש לנו? מה קורה כאן? קבוע מראש או אפשרות בחירה?

כידוע, על פי תורת הקבלה, כולנו ניצוצות של נשמת האדם הראשון, וכל נשמה ונשמה מגיעה לעולם עם יעדים ברורים לשליחות ותיקון.

איך יודעים מהו היעד? בתאריך בו הגענו לעולם טמונה תוכנית העבודה שלנו, זאת על מנת לאפשר לנשמה את תיקונה, ועליה בסולם הרוחני שלב אחר שלב. את יעוד הנשמה ובחירתה אפשר לדעת על פי רגע יציאתה לעולם הפיזי. תאריך הלידה השם ושם ההורים הם מעין תעודת לידה של הפוטנציאל הגלום וטמון בנשמה וגם ההזדמנויות והמצבים אותם יפגוש האדם בחייו בעולם.

אופן מימוש ההזדמנויות תלויות אך ורק בבחירתו של האדם! כדברי התלמוד (מסכת שבת קנ"ו ע"א ) תרגום - מי שנולד במזל מאדים על פי טבעו ואופיו נמשך לדם, יהיה אדם שופך דמים או נוטל דמים לדרכי מרפא, או מוהל או שוחט - או חלילה ליסטים או רוצח חלילה וחס. כלומר, יעוד אדם זה להיות בסביבה של דם. הוא בוחר מה לעשות עם הסביבה הזו. כלומר יעוד הנשמה ידוע, הדרך- הבחירה, היא נטו בידי האדם.

תפקידי כנומרולוגית לדייק ולהציג לך את ייעודך בחיים, ולכוונך בדרך הקלה והנכונה ביותר ליעוד זה. אבל תמיד צריך לזכור שזכות הבחירה נתונה אך ורק בידי האדם עצמו.

ניתוח

בשבוע שעבר הגיעה לחוי בקשת פענוח. השאלה היתה האם תהיה זוגיות ומתי?

להלן התשובה:

עלומה יקרה,
בתכונותייך את נשית ואסתטית מאוד. רגישה לזולת ותמיד פותרת מצבים סבוכים ורגישים בסביבתך. את המגשרת הטבעית, את מאוד נמשכת לקדושה, למדנית וחקרנית, וכשאת מרגישה נוח בסביבתך, את מאוד וורבלית. כשאת במצבי לחץ את לא צפויה, אי אפשר לצפות את תגובותייך, ובתכונותייך הפנימיות, את אוהבת לרומם את רוח הזולת ולהשרות אווירה טובה סביבך. מיום הולדתך את נכנסת לשנה של התחלות חדשות, וישנה אפשרות טובה לזוגיות חדשה. מאוד חשוב שתעסקי בסביבה שיש בה ילדים ו/או נשים - את אלופה בכך. חשוב שתפתחי את הדימוי האישי ויכולת הביטוי שלך - הצלחתך תלויה בכך.

בהצלחה

רוצים שחוי תנתח לכם נושא חשוב לכם?

שלחו אלינו מייל למערכת: [email protected]
או ישירות למייל של חוי: [email protected]
כתבו בו שם+שם משפחה+תאריך לידה+שאלה ממוקדת

מדי שבוע נבחר גולש/ת אחד/ת שאת שאלתו חוי תנתח, כמובן ללא פרטים מזהים בכתבה!

נומרולוגיה חוי לידר יעוץ ואבחון העצמה אישית מנטורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד