י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מתלוננות נגד הפרסומאי החרדי: "איימו עלינו"

יממה לאחר שהוארך מעצרו של איש הפרסום החרדי, החשוד בתקיפה חמורה של עשר נשים שעבדו אצלו, נודע ל'בחדרי חרדים', כי במהלך הדיון בביהמ"ש נחשף כי מתלוננות נגד החשוד, דיווחו כי קיבלו איומים ממקורב של החשוד • "הניסיון להלך איימים - הוא הוספת חטא על פשע"

מתלוננות נגד הפרסומאי החרדי: "איימו עלינו"
הדס פרוש, פלאש 90



במשטרה חושדים, כי מקורבים לאיש הפרסום נגדו תלוי ועומד כתב אישום חמור - איימו על מתלוננות.

אתמול (רביעי) הוארך שוב, מעצרו של איש הפרסום החרדי החשוד בתקיפה חמורה של עשר נשים שעבדו תחתיו, עם הגשת הצהרת תובע.

במהלך הדיון בבית המשפט, אמר נציג המשטרה כי יום קודם לדיון, נגבתה עדות נוספת בפרשה, בה המתלוננת אמרה כי, איימו עליה בעקבות עדותה במשטרה, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. "הרי זה תלונה שנייה לאחר שביהמ"ש דן בחשש ממשי לשיבוש, עת איימו על עדים בתיק זה בעבר וזו הודעה שנייה שמצטרפת" אמר נציג המשטרה עידן אטיאס, והוסיף כי "המסוכנות בתיק זה הינה סטטוטורית".

לשאלת פרקליטו של החשוד עו"ד אריאל עטרי, השיב החוקר, כי בשלב זה לא ניתן לחקור את המאיים והוסיף, כי "כאשר גורם צד ג' פונה לאותם עדים ומאיים תוך כדי שהוא מזכיר את המשיב בצורה ברורה ומפורשת, זה מעבר לחשד סביר".

לטענת עו"ד עטרי, העובדה שהמשטרה לא יכולה להצביע על זהותו של המאיים, למרות שחלפו כשבועיים, מאז הטענה הועלתה פעם ראשונה, "זה די והותר להוציא פרטי תקשורת, כדי להגיע לאדם שאיים לפי הטענה, מלמדת שאין בטענה זו כלום".

לדבריו היות והפרקליטות מלווה את התיק מאז המעצר לפני כשבועיים, היקף החומר בקלסרים לא השתנה באופן משמעותי - זה לא מצדיק הארכת מעצר נוספת עד ליום ראשון כפי שביקשה המשטרה, וביקש כי כתב האישום יוגש תוך יממה, כלומר היום.

השופטת קרן מילר מבית משפט השלום בירושלים כתבה בהחלטתה, כי חומר החקירה מקים תשתית ראייתית לכאורית למיוחס למשיב. "יצוין, כי החומר כולל מספר תלונות וכן חומרים התומכים בתלונות אלה".

בניגוד לטענת עורך הדין, אמרה השופטת "אני סבורה כי במקרה זה יש גם חשש ממשי לשיבוש הליכי משפט - גם אם אתעלם מאיומים שהופנו למתלוננות במהלך החקירה שלא על ידי המשיב עצמו, הרי שטיב המעשים ונסיבות התלונות מצביעים על חשש ממשי להשפעה על עדים".

היות ומדובר בחומר חקירה רב, של עשרה מתלוננות ועדויות רבות נוספות שהוצגו בפני השופטת, היא קבעה כי "יש לאפשר לפרקליטות לעבור עליו באופן יסודי" והאריכה את מעצרו של החשוד עד ליום ראשון הבא כפי שביקשה המשטרה.

אריאל עטרי, סנגורו של בן דוד מסר אתמול בתגובה כי "המשטרה מוציאה הודעה לתקשורת לפני שחומר החקירה מגיע לידי ההגנה מאחר שנציגיה ערים לכך שתוכנו, כשייחשף, מפריך את החשדות".

לדבריו, מהיום הראשון הפנה את חוקרי המשטרה לראיות אובייקטיביות וחד משמעיות שמנקות את מרשו אולם המשטרה נמנעה מהצגתן לבית המשפט. בתחילת השבוע הבהיר עוה"ד, כי "תוגש תביעת דיבה נגד כל אדם שיסתבר שמסר נגדו עדות שקר במשטרה".

מארגון 'מן המיצר' המסייע לחלק מהמתלוננות נמסר ל' בחדרי חרדים' כי "ניסיון להלך איימים בצורה ישירה או עקיפה על נשים שסבלו והוטרדו, עד שאזרו אומץ להתיר את קשר השתיקה - הוא הוספת חטא על פשע". עוד הוסיפו בתגובתם "לגוף העניין, מצער להיווכח כי מספר המתלוננות רק עולה מיום ליום - הדברים מדברים בעד עצמם ויתבהרו ביתר שאת לכשיוגש כתב האישום על היקפו החמור".
פרשת הפרסומאי החרדי עולם הפרסום החרדי מעשים חמורים בית המשפט פלילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד