כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

פרסום ראשון: נתניהו צדק, יש הפשרה בי-ם

בבית היהודי תוקפים השכם והערב את ראש הממשלה על הקפאת בנייה בירושלים, ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', התמונה שונה לגמרי וועדת המשנה של הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה צפוייה להתכנס בעוד כשבועיים ולדון בנושא בנייה מאסיבית במזרח ירושלים כל הפרטים בפרסום ראשון

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



פרסום ראשון: למרות ניסיונות גורמי ימין להצביע על המשך הקפאת בנייה בירושלים, וזאת בניגוד להצהרותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "אין הקפאה בירושלים", מהנתונים בשטח עולה כי תוכניות לבנייה יהודית שהיו מוקפאות שנים רבות, יעלו בקרוב על שולחן הדיונים של ועדת המשנה של הועדה המחוזית בבירה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי ועדת המשנה של הועדה המחוזית לתכנון ובניה בירושלים, צפויה לדון בעוד כשבועיים, במספר תוכניות בנייה ליהודים במזרח ירושלים. כך עולה מסדר היום של הועדה שהגיע לידי "בחדרי חרדים".

בישיבת הועדה המחוזית שנקבעה ליום ראשון, כ"ב תמוז – 16.7, יעלו לדיון כאמור לפחות חמש תוכניות של בנייה יהודית במזרח ירושלים.

בין התוכניות שנמצאות על סדר יומה של הועדה וצפויות לעורר סערה: מתחם מגורים 'בית אורות' בשכונת א- טור בירושלים, תוספת שימוש מקווה לבית כנסת מאושר בשכונה היהודית נוף ציון, תוכנית ברח' קונדר בשכונת נחלת שמעון היהודית הממוקמת בין שכונת שייח ג'ראח ושכונת בית ישראל.

תוכנית בנייה נוספת שעל סדר היום של הועדה המחוזית, היא של מוסדות אור שמח-מרכז טננבאום, אף היא בשכונת נחלת שמעון, ומבנה נוסף באותה השכונה ברחוב רח' דלמן 19.

האם מדובר בהפשרה נקודתית של מספר תוכניות בנייה ליהודים או שאכן המציאות בשטח השתנתה והצהרותיו של ראש הממשלה יתנו את אותותיהן בשטח? ימים יגידו.
הפשרה מזרח ירושלים בנימין נתניהו תכנון ובניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד