כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

פרסום ראשון ב'בחדרי': מה יעשה אולמרט בארגון של הרב פירר

שמחה גדולה בקרב בני משפחתו וחבריו של אהוד אולמרט - משרד ההמשפטים הודיע כי לא יערער על החלטת וועדת השחרורים לנכות שליש • רוה"מ לשעבר ישתחרר ביום ראשון הקרוב ויצטרך להתייצב ולהתנדב ב'עזרה למרפא' - 'בחדרי' עם הפרטים הבלעדיים

אולמרט בחתונת בנו של הרב פירר. צילום: יעקב כהן
אולמרט בחתונת בנו של הרב פירר. צילום: יעקב כהן



אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר, הצפוי להשתחרר בתחילת השבוע הבא, על פי החלטת ועדת השיחרורים הבוקר, זאת אחר שבמשרד המשפטים הוחלט שלא להגיש ערעור על ההחלטה - ישולב בפעילות עמותת 'עזרה למרפא' של הרב אלימלך פירר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במסגרת פעילותו ב'עזרה למרפא', אהוד אולמרט יסייע בפיתוח מרפאת שיניים לילדים מעוטי יכולת, שאינם זכאים לקבל טיפולים מורכבים על פי הסל של משרד הבריאות.

ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר, קיבלה הבוקר (חמישי), את בקשתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, וקיצרה שליש ממאסרו, אותו הוא החל לרצות בפברואר 2016, בניגוד לפרקליטות שהתנגדה נחרצות לשחררו. "טענת הפרקליטות כי הפרת ההוראות מצביעה על דפוס מרמה מתמשך אינה מקובלת עלינו" כתבו חברי הוועדה השופטת בדימוס רחל גרינברג, עו"ד חנן נחמני ועו"ד גלית קרייזלר, בהתייחס לכתיבת הספר ל'ידיעות'.

עם שחרורו של אולמרט מהכלא, יהפוך להיות 'אסיר ברישיון' עד תום תקופת המאסר המקורית, 27 חודשים. אסיר שכזה, רשאי להתהלך חופשי, אך ישנם כמה הגבלות, ביניהם איסור יציאה מהארץ והתייצבות תקופתית בתחנת משטרה. עד לתום תאריך השחרור המקורי, אולמרט יתנדב בשתי עמותות במסגרת השיקום, 'עזרה למרפא' של הרב אלימלך פירר העוסקת בסיוע לחולים ולמוגבלים, ועמותת 'לקט ישראל' העוסקת באיסוף מזון וחלוקתו לזקוקים לו.

בחודש מרץ, נשיא המדינה ראובן ריבלין דחה את בקשת החנינה של אולמרט "סמכות החנינה של הנשיא איננה ערכאת ערעור על בית המשפט" הבהירו בבית הנשיא. אך יחד עם זאת הם מסרו, כי במידה שתתקבל בקשתו לשחרור בתום שני שלישים מתקופת מאסרו, הרי שלאחר ששילם את חובו לחברה ועקב זכויותיו הרבות ישקול הנשיא בחיוב להעמיד את העונש על תקופת מאסרו זו". פרקליטו של אולמרט, עו"ד אלי זוהר סירב בשלב זה להתייחס לכך ואמר ל'בחדרי חרדים' "אנחנו לא מפרסמים מה אנחנו הולכים לעשות".

עודכן: 19:53
אהוד אולמרט אסיר ברישיון אלימלך פירר עזרה למרפא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד