י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אין לכם מה ללבוש? • תלמדו לבדוק

שוב אין לי מה ללבוש • כיצד בונים הופעה חדשה? • אורית ליבה עם עוד טור שילמד אותך איך לארגן מחדש את הבגדים שלך • חידושים, התרעננות וגם שינויים

אין לכם מה ללבוש? • תלמדו לבדוק



כולנו מכירים את המשפט הכל כך שגור: אין לי מה ללבוש.

שוב עומדים כל בוקר או ערב, מול ארון הבגדים ותוהים איך כדאי להריאות היום? איזו חצאית עם איזו חולצה? כן חגורה או אולי בכלל לא? ומה עם נעליים?

הרי כולנו רוצים להרגיש מידי פעם חידוש, רעננות ושינוי הבא לביטוי גם בצורת ובאופי הלבוש.

אז מה בעצם קורה לנו? איך יוצאים משגרת הלבוש הרגיל והמוכר? איך נערוך שנוי בהופעה הכללית?

כסטייליסטית אישית, הנותנת ייעוץ אישי כיצד להתלבש נכון, קודם כל רצוי להכיר טוב טוב את מבנה הגוף שלנו. כשנכיר טוב טוב את מבנה הגוף, הבדים והגזרות המתאימים רק לנו, יהיה לנו קל יותר לדעת להתלבש נכון ואין זה משנה היכן נקנה את הבגדים כי הרי ההיצע בחניות הבגדים הוא גדול, והחוכמה היא לדעת כיצד לבחור את המתאימים לנו.

לתקן את ההופעה

לאחר שלמדנו את כללי מבנה הגוף, כדאי לדעת לבחור כל פעם מחדש, כשפותחים את ארון הבגדים, איך נראה היום? סמכותיים, ספורטיביים או אופנתיים ביותר עפ"י הטרנדים האחרונים שמכתיבה לנו האופנה מידי עונה.

אם בחרנו לשדר סמכות, לפני פגישה למשל, רצוי שפריט אחת מכלל ההופעה יהיה מחויט, והנוספים יהיו רכים יותר, ספורטיביים ופחות רשמיים.

והרי דוגמא: בחרתי ללבוש חצאית מחויטת בצבע כחול כהה, אליה אתאים חולצה פשוטה בסגנון טי שירט, לבנה, תכלת או אפילו ורודה, ולמכנס אוסיף חגורה חלקה כסופה, בעלת אבזם מתכתי כסוף, נעל קלאסית בסגנון סירה, מוקסין או עקב בצבעוניות חלקה עם אבזם קדמי, או אפילו נעל בהדפס עדין מאוד של נחש.

להשלמה כללית של ההופעה, רצוי להוסיף צעיף דק פרחוני או בעל דוגמא אחרת, או לחילופין שרשרת המשתלבת עם כל הצבעוניות שבנינו בעל נוכחות וזאת על מנת ל"שבור" את הרצינות יתר של ההופעה.

פריט נוסף שיכול להתאים להופעה זו יהיה ז'קט או וסט מחויט.

ככלל, שנוי בסגנון הלבוש, נובע גם מהצורך של רצון להתחדש , מרצון לדעת כיצד נוכל להראות אחרת ולהרגיש טוב יותר כשנדע להתלבש בהתאם לנתוני הגוף שלנו.

במפגשים שלי עם לקוחות שונים, אני מלמדת כיצד לתקן את ההופעה ולהיראות אפילו רזים יותר, מחוטבים רעננים וצעירים, רק בעזרת הבגדים הנכונים.

אשמח ללוות ליום כיף במגוון חנויות האופנה, ללמד ולייעץ כיצד לקנות נכון מבלי להראות עוד קורבן אופנה ולהוסיף עוד פריט מיותם לערימת הבגדים שבארון.

בנוסף, ללקוחות באזור המרכז, אני עורכת שדרוג ארון הבגדים, עוזרת לכן להיפטר ממלאי שאינו הולם את מבנה הגוף או כאלו שפשוט הגיע הזמן להיפרד מהם, עוזרת לשדרג ביגוד למראה חדש ע"י תיקונים קלים ובונה עבורכם מערכות לבוש גם מהמלאי הטוב הנמצא אצלכם בארון.

אשמח גם להנעים ערבי נשים, ימי הולדת, ערב בנות ונערות, מסיבת רווקות ועוד מפגשי חברה ולתת לכם את הטיפים האישיים הנכונים לכל אחד או אחת מכם.

אורית לבה, סטייליסטית אישית 0546332463 [email protected]

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד