י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

לא למדו לקח: שוב מבזים את הרבנים הראשיים

למרות הסערה שפרצה בעת ביקורו של הנשיא טראמפ בישראל, לאחר שביזו את הרבנים הראשיים לישראל, כשביקשו מהם כשעתיים לפני טקס קבלת הפנים בנתב"ג, לבוא ללא עוזריהם, ועם הסעה של משרד החוץ, מסתבר שלא למדו לקח ושוב זה קורה

מודי עם נתניהו. צילום: אבי אוחיון, פלאש 90
מודי עם נתניהו. צילום: אבי אוחיון, פלאש 90



שוב מבזים את הרבנים הראשים: למרות הסערה שפרצה בעת ביקורו של הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ בישראל, לאחר שביזו את הרבנים הראשיים לישראל, הגר"ד לאו והגר"י יוסף, כשביקשו מהם כשעתיים לפני טקס קבלת הפנים בנתב"ג, לבוא ללא עוזריהם ועם הסעה של משרד החוץ, מסתבר שלא למדו לקח ושוב זה קורה.

השבוע, ביום שלישי, יגיע לישראל ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי. סגל א' מצומצם, בתוכו שני הרבנים הראשים, קיבלו הזמנה להגיע ולכבד את האורח הרם, אולם כאמור, על פי דרישת משרד החוץ, עליהם להגיע למקום שעה וחצי לפני תחילת הטקס, ללא עוזריהם ונהגיהם, ועם הסעה של משרד החוץ שתאסוף אותם מטרקלין מצדה.

בהזמנה שנשלחה לסגל א', ושהגיעה לידי "בחדרי חרדים" נכתב כך: "ראש ממשלת הודו יגיע לביקור רשמי בישראל בין ה-47.17 – 6.7.17. ביום שלישי י' בתמוז התשע"ז – ה-4.7.17, בשעה 16:00 ייערך לכבודו טקס קבלת פנים רשמי בנתב"ג".

"כחבר סגל א' מצומצם הנך מוזמן לקחת חלק מטקס ולהגיע לאוהל האח"מים המיועד לסגל א' מצומצם בלבד (ללא עוזרים ומלווים). לפני תחילת הטקס תוזמן להגיע לרחבת הטקס ולקבל פני האורח לאורך השטיח האדום.

כמו"כ נכתב בהזמנה כי "בתום הטקס, הנכם מתבקשים להמתין על השטיח האדום עד לעזיבת ראשי הממשלה את רחבת הטקס".

ההזמנה





כאמור, לסיום הובהר לסגל א' כי "לאור סידורי האבטחה במקום, יש להגיע עד השעה 14:30 לחניות טרקלין מצדה ולהיכנס רגלית דרך שער הנמצא משמאל לכניסה לטרקלין, שם תתקבלו על ידי נציגי משרד החוץ ותובלו בהסעה עד לאהל סגל א' שליד רחבת הטקס".

כזכור, בביקורו של הנשיא טראמפ הרוחות סערו, לאחר שגם אז הראשיים לא קיבלו את הכבוד המגיע להם וחוייבו להגיע לטקס בנתב"ג כשעתיים לפני האירוע, מה שהביא אותם לידי ההחלטה שלא להשתתף באירוע קבלת הפנים. לבסוף השתתפו הרבנים באירוע שהתקיים למחרת במוזיאון ישראל.
רבי דוד לאו רבי יצחק יוסף ראש ממשלת הודו הרבנים הראשיים ביזיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד