י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בית חלקיה: נער פצוע קשה ולא יציב מהכשת נחש

בשעות הערב הלך הנער בשטחים החקלאים שבחלקם שבילים יחסית מסודרים - בין המושב 'בית חלקיה' למושב 'יד בנימין'. הוא הוכש על ידי נחש ומצבו קשה ולא יציב

אילוסטרצייה: נחש שהכיש, בית החולים זיו
אילוסטרצייה: נחש שהכיש, בית החולים זיו



סמוך לשעה תשע הוזעקו כוחות ההצלה והרפואה לטיפול בנער בן 14, תושב יד בנימין, אשר הוכש על ידי נחש בעת שהלך בשבילים בין המושב החרדי 'בית חלקיה' למושב הדתי 'יד בנימין' אשר בחבל לכיש.

הם העניקו לו טיפול רפואי מיידי במקום, אחר שזיהו כי הוא בהכרה אך מצבו קשה, ומידרדר מדקה לדקה, זאת כפי הנראה בשל השפעת ארס הנחש.

נכון לשלב זה לא ידוע האם ההכשה ארסית, או שמדובר באלרגיה ממנה סובל הנער שהוכש, שכן הוא פיתח תגובה אלרגית קשה. הוא פונה לבית החולים קפלן ברחובות שם הוא מטופל בשעה זו.

פאראמדיקים של מד"א אריאל פלאוט שמתגורר בסמוך: "קיבלתי קריאה באפליקציית והגעתי מביתי הסמוך, ראיתי נער כבן 14 שוכב על שביל הליכה מרוצף.

"הוא היה בהכרה מלאה עם סימני הכשה בכף הרגל. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן נוזלים וטיפול תרופתי ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים תוך המשך טיפול והכנת הצוות הרפואי במיון, כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב".

בתקופה זו של השנה חשוב להזהיר ולקרוא שוב ושוב לציבור. בימים חמים והבילים הנחשים יוצאים ממקומות המסתור, ועלולים לתקוף. בהליכה בשטח יש להקפיד על הליכה בנעליים גבוהות ובלבוש ארוך.

גולשי 'בחדרי חרדים' מתבקשים להעתיר בתפילה עבור הנער יהודה בן טליה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.
נחש בית חלקיה נער הוכש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד