י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"הלם ותדהמה": 'דער בלאט' תוקף את ביקור השר אורי אריאל אצל הגאב"ד

ביטאונם של חסידי סאטמר (מהר"א), תוקף במילים קשות אך במרומז, את הגאב"ד על שקיבל בביתו השבוע, את השר הציוני מהבית היהודי - אורי אריאל "בהלם ותדהמה קיבלנו בתדהמה כי השר הציוני מהמפלגה הכי ימנית קיצונית בישראל התקבל בכבוד גדול אצל אנ"ש בירושלים"

עיתון דער בלאט
עיתון דער בלאט



ביקורו ההיסטורי של השר אורי אריאל במעונו של גאב"ד 'העדה החרדית' הגרי"ט וייס ממשיך להסעיר את חוגי העדה החרדית וכצפוי פלג המהר"א מסאטמר מתייחס לביקור ותוקף אותו.

בעיתון 'דער בלאט' של חסידי המהר"א מסאטמר נכתבה מתקפה חריפה על הביקור של השר אריאל במעונו של הגאב"ד.

בעיתון נכתב: "בהלם ותדהמה קיבלנו בתדהמה כי השר הציוני מהמפלגה הכי ימנית קיצונית בישראל התקבל בכבוד גדול אצל אנ"ש בירושלים לאחר שהזמינו אותו לביקור בעניין בעיה חדשה שהמדינה מייצרת בנושא זריקות בעופות".

בעיתון נכתב כי אורי אריאל הוא אחד הקיצונים אפילו ביחס למפלגתו הבית היהודי והוא מייצר לפעמים פעולות קיצוניות, במיוחד הוא מאלה שפועלים בעניין הרב הבית מלבד האיסור החמור זה מהווה סכנה מהתגרות באומות והתלקחות של מהומות עם הערבים.

לסיום מציינים בעיתון כי הביקור התקבל בהלם ובתדהמה בקרב הרבנים.

כזכור גורמים בכירים בעדה החרדית ובבית הגאב"ד הסבירו לאחר הפגישה ל'בחדרי חרדים' את סיבת המפגש ובכך שאין בזה שאין עם זה שום בעיה "זה הרי היה תמיד הוויכוח של נטורי קרתא עם העדה החרדית והרבי מסאטמר זצ"ל כמו שעושים השתדלות בשלטונות בחוץ לארץ אצל גויים אותו דבר השתדלות תמיד עשו כמו אצל הגויים".

הוא מוסיף כי בוועד הכשרות ובוועד השחיטה נפגשו תמיד עם שרים ציונים בשביל לסדר ענייני יהדות הקשורים לעדה החרדית, נפגשו עם ראש הממשלה המנוח אריאל שרון שהיה שר החקלאות והיו נפגשים עם שרי הבריאות – אין בפגישה כל גושפנקה למדינת ישראל ושריה - השתדלות תמיד עשו הוא מסכם.
אורי אריאל ביקור העדה החרדית זריקות בעופות דער בלאט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד