ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

חובש כיפה חשוד בהתעללות קשה בתינוקו

חובש כיפה בן העדה האתיופית ואשתו, נעצרו בחשד להתעללות קשה בתינוקם בן התשעה חודשים. בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרם בחמישה ימים

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



חובש כיפה בן העדה האתיופית ואשתו, נעצרו הבוקר (שישי) בחשד להתעללות קשה בתינוקם בן התשעה חודשים. בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרם בחמישה ימים.

לבית חולים הלל יפה בחדרה, הובא אתמול פעוט בן תשעה חודשים על ידי הוריו, כשהוא מחוסר הכרה. במהלך הבדיקות הרפואיות התברר כי הוא סובל מדימום פנימי, נזק מוחי וחבלות שונות בחלקי גופו.

מדובר בתינוק בן יחיד להוריו, תושבי גבעת אולגה בחדרה בשנות ה-20 לחייהם. במשטר חוקרים חשד לפיו ההורים נהגו בהזנחה קשה בפעוטם ואף להתעללות חמורה שכתוצאה ממנה, איבד התינוק את מאור עיניו לצמיתות לצד נזקים גופניים נוספים בלתי הפיכים.

התינוק הועבר לטיפול בית חולים "דנה" בתל אביב והוא עדיין מחוסר הכרה. על מנת להגיע לחקר האמת באירוע כה חמור זה ולמצות את הדין עם המעורבים, נעצרו הבוקר ההורים, האב חובש כיפה ובן העדה האתיופית ואשתו.

בית המשפט השלום חיפה האריך את מעצר ההורים בחמישה ימים, עד ליום רביעי הקרוב. עו"ד רהב אופנהיימר שמייצג את האם מטעם הסניגוריה הציבורית: "האם מכחישה את כל החשדות ומשתפת פעולה עם החוקרים. היא נמצאת בסערת רגשות ודואגת לשלומו של בנה". עו"ד דן גלעד שמייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית: "האב מתפלל לשלומו של בנו. הוא מכחיש את כל החשדות ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. ברגע שהבחין שבנו נמצא במצוקה הזעיק אמבולנס".
תינוק התעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד