י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צונזר ברדיו בגלל צניעות ותקף ברדיו המתחרה

כוכב הזמר המזרחי, יניב בן משיח, תוקף בחריפות את רדיו 'קול ברמה', בתחנה המתחרה 'קול חי', זאת על רקע החרם שהוכרז עליו בתחנה, לא משמיעים את שיריו ולא מראיינים אותו זו תקופה ארוכה הלילה הוא פותח את חרצובות לשונו נגד התחנה ולא חוסך במילים

יניב בן משיח בקול ברמה, בימים אחרים
יניב בן משיח בקול ברמה, בימים אחרים

 


לראשונה כוכב הזמר המזרחי יניב בן משיח, מגיב למתקפה כנגדו בציבור החרדי, והחרם מצד תחנת הרדיו 'קול ברמה'. בעקבות השיר שהוציא בשנה האחרונה 'הראש בעננים'.

לאחר שבשנה האחרונה הושמעה בציבור החרדי, ביקרות נוקבת כלפי הזמר יניב בן משיח בעקבות השיר 'הראש בעננים' שלטענת רבים שידר ז'אנר חילוני מוחלט, כשכל זה על רקע מוזיקת טראנס מזרחי, ומשיח מקפץ, כשמנורות ואורות מסביבו, מעניקים תחושה של מועדון מהזן הלא מוכר למעריצי הזמר החסידי - מזרחי. דבר שהביא מהר מאוד, רבים מהמגזר החרדי להחרים אותו, בין היתר רדיו 'קול ברמה' שהחליט שלא להשמיע את שיריו בשנה האחרונה, ויצא כנגדו במתקפה חסרת תקדים.

בנוסף לכך, גם הרב אמנון יצחק מגדול מחזירי התשובה, יצא במתקפה כנגד בן משיח עם  צאת 'הראש בעננים', וכינה אותו ליצן ומסטול. "יניב בן משיח הוא מסטול כרוני, קול בעורמה פסלו אותו כי הוא עבר את הקו האדום, והסיפור הזה מתאים לו ולחבריו. מעשה בחבורת ליצנים", אמר הרב יצחק.


ואם לא די בכך, גם הרב שלמה בניזרי יצא  אף הוא במתקפה כנגד בן משיח, ויצא להגנת רדיו 'קול ברמה' שהחליטו שלא להשמיע את שיריו: "הוא לא חרדי. אני שמח שעשו פה גבולות. צריך לדעת לעשות את הגבולות. לא צריכים להתבייש ולהתנצל. אני כל כך גאה ברדיו שעשה את הצעד הזה, לא צריך לפחד".

אלא שאמש (מוצ"ש) במהלך תוכנית 'מוצ"ש חי' ברדיו 'קול חי' בהגשת מנחם טוקר, התארח הזמר יניב בן משיח לרגל צאת אלבומו החדש 'השגחה מהשמיים', והתייחס לראשונה לסערה שהתחוללה בציבור החרדי בעקבות השיר 'הראש בעננים'.

בן משיח סיפר על ההיכרות שהייתה לו עם מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, ועל שהופיע במספר אירועים בהם השתתף מרן זצ"ל, שאף שיבח אותו על פועלו בתחום הפיוט והשירה.

בהמשך דבריו התייחס משיח לחרם של רדיו 'קול ברמה' עליו: "אף אחד לא יכול לסמן אותי, אנחנו לא עבריינים. במקירופון אפשר להגיד הכל, לקדש שם שמיים, ולחלל שם שמיים. אותו רדיו שהערצתי ואהבתי במשך שנים, והחליט בשנה האחרונה להחרים אותי, מה שאמרו אמרו, הם פנו אלי לפני תקופה לעשות סולחה, אבל סרבתי, אמרתי להם: "קודם תתקנו את חילול ה' שעשיתם ברבים. תבקשו סליחה. לא יתכן שתגידו עלי דברים, ותבואו אחר כך לבקש סליחה. אתם לא מנהלים את העולם - יש הקב"ה שמנהל את העולם".

בן משיח המשיך ותקף את 'קול ברמה': "הם יצאו נגד מרן הגר"ע זצ"ל בריש גלי, לא לבחור בש"ס בבחירות, לא לשמוע את השיעורים שלו. אז מי אני יניב בן משיח העפר, שלא יגיע בחיים לדרגה של מרן זצ"ל, שהם יצאו עלי בגלל שיר. הוצאתי שיר 'הראש בעננים' והם יצאו נגדי, אז יצאו, מה קרה,  אני הקטן פה - הם יצאו נגד מרן זצ"ל, שכל עם ישראל גדל עליו".

בן משיח אף  התייחס לביקורת שהושמעה כנגדו בעקבות השיר 'הראש בעננים' שהוציא בשנה האחרונה, והקריא את הלחן מילה במילה, וטען כי השיר הינו שיר מזרחי לגיטימי ואינו מהווה פריצות כלל כפי שטענו רבים במגזר החרדי, "כולם יודעים מה שאני לא עושה טוב, אני מתנצל. בעבר הושמעה ביקורת על השיר 'לא חי בסרט', שבו באמת טעיתי, מה זה סרטים, נכנס לאנשים סרטים בראש - והתנצלתי בפני כולם." 

לסיום אמר בן משיח: "אם לא מתאים לרדיו ההוא (קול ברמה) להשמיע אותי, לא קרה שום דבר. זה עשה לי פרסום גדול מאוד.בעקבות החרם שלהם הדיסק  האחרון 'בשורות טובות' נמכר יותר מכל הדיסקים. הם (קול ברמה) צריכים לבקש סליחה מההורים והילדים שלי, שנפגעו מהמתקפה שלהם. הם יצאו על מרן זצ"ל, חכם שלום כהן, הרב שמעון בעדני, אז מי אני שהם יצאו עלי".⁠⁠⁠⁠

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הזמר יניב בן משיח, מוחרם בקרב מגזרים מסויימים וב'קול ברמה' בשל היותו מרקיד גברים ונשים יחד, דבר שנאסר על ידי כל גדולי ישראל.

יניב בן משיח קול ברמה חרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 101 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד