י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כתב אישום חמור הוגש נגד הפרסומאי החרדי

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) נגד איש הפרסום החרדי על פי כתב האישום הנאשם נהג לחזר אחר עובדות המשרד, להחמיא להן לעיתים תכופות על הופעתן החיצונית, לשאול אותן שאלות אישיות, ואף לקרוא להן ללשכתו לעיתים תכופות, אף אם שגרת יום העבודה לא דרשה זאת

הנאשם היום בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
הנאשם היום בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



שבועות לאחר שנעצר, כתב אישום הוגש נגד איש הפרסום החרדי בגין שורה של מעשים חמורים ואסורים שביצע בשש מתלוננות שעבדו תחתיו.

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד ליזו אבקסיס - וולפוס הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד הפרסומאי החרדי, בגין ריבוי עבירות חמורות ואסורות שביצע בשש מתלוננות אשר עבדו תחתיו.

בין השנים 2011 עד סוף שנת 2016 היה הנאשם בעלים ושותף של משרד פרסום בשם חברת "אי מדיה 1 בע"מ". במהלך התקופה, התמזג משרד הפרסום עם חברת פרסום נוספת שם הנאשם שימש כסמנכ"ל ולאחר מכן כמנכ"ל של כלל חברות הבת של משרד הפרסום. במהלך כהונתו בתפקידים אלה, נהג הנאשם לנצל את סמכותו ומרותו כדי להטריד ולבצע מעשים חמורים ואסורים בעובדות משרד הפרסום, נשים צעירות מהמגזר החרדי, שהיו כפופות לו באותה העת.

על פי כתב האישום הנאשם נהג לחזר אחר עובדות המשרד, כפי שפורסם ב'בחדרי', נהג להחמיא להן לעיתים תכופות על הופעתן החיצונית, לשאול אותן שאלות אישיות, ואף לקרוא להן ללשכתו לעיתים תכופות, אף אם שגרת יום העבודה לא דרשה זאת.

הנאשם נהג להאדיר את מעמדן של חלק מהעובדות במשרד בעיני שאר עובדי המשרד ויצר את התחושה כי עובדות אלו מועדפות עליו תוך שהוא משנה את מעמדן המקצועי במשרד הפרסום ומרומם אותן ביחס לשאר עובדי משרד הפרסום.

במעשיו, כפי שמפורטים בכתב האישום, ביצע הנאשם שורה של מעשים חמורים ואסורים על פי ההלכה ועל פי החוק תוך ניצול מעמדו ומרותו על עובדות הכפופות לו.

עם הגשת כתב האישום, הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. "שחרורו יסכן את בטחון הציבור, קיים יסוד סביר ששחרורו יוביל לשיבוש מהלכי משפט או השפעה על המתלוננות" נכתב בבקשת הפרקליטות.

יצויין, כי למשטרת ירושלים הוגשו למעלה מ-10 תלונות, אך רק שישה מהן הבשילו לכדי כתב אישום.

עו"ד רבקה שוורץ ומרים אורגל, שמייצגות את המתלוננות מטעם ארגון "מן המיצר", אמרו כי "מדובר בקבוצת בנות שחוו עבירות ברף הגבוה שכל אחת מהן עברה חוויה קשה והן אזרו אומץ להוציא את זה החוצה. אנחנו שמחות שהן קמו ושברו את קשר השתיקה ולא השאירו את זה לבד לעצמן. הן עוברות תקופה אישית קשה ואנחנו מקוות שכעת הן יוכלו להתפנות לטפל ולהשתקם בעצמן".

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
כתב אישום מעשים חמורים עולם הפרסום החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד