כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

זה גזר הדין של נהג ההסעות נתי גרז שתקף קטינה

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כשנה לאחר שנעצר, נגזרו חמש וחצי שנות מאסר לנהג ההסעות נתי גרז משכונת רמת שלמה בירושלים שתקף באכזריות נערה קטינה אותה הכיר במסגרת עבודתו • ביהמ"ש על המעשים החמורים: "התייחסה אליו מצידה כדמות אבא. יצר שבר בעולמה"

צילום אילוסטרציה: הדס פרוש, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: הדס פרוש, פלאש 90 צילום: הדס פרוש, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כשנה לאחר שנעצר, נגזרו חמש וחצי שנות מאסר לנהג ההסעות נתי גרז משכונת רמת שלמה בירושלים שתקף באכזריות נערה קטינה אותה הכיר במסגרת עבודתו.

בית משפט המחוזי בירושלים גזר היום (ראשון) חמש וחצי שנות מאסר על נהג ההסעות נתי גרז (50), תושב שכונת רמת שלמה בירושלים, על כך שבמשך תקופה ארוכה תקף נערה עת הייתה כבת 13.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בחודש סיוון תשע"ז נעצר גרז בחשד כי בסיום פיזור התלמידים היה נוסע למקום שקט יחד עם אחת התלמידות מאז היותה בת 13, שם היה מבצע בה את זממו. גרז כפר בחשדות ופרקליטו מסר אז כי "מדובר בעלילת דם".

שבוע וחצי לאחר מעצרו, פרקליטות מחוז ירושלים הגישה נגד גרז כתב אישום חמור והיום לאחר כשנה הרכב השופטים דוד מינץ, עודד שחם ואביגדור דורות גזרו עליו 66 חודשי מאסר, תוך שהם מציינים שהוא היה מודע היטב לגילה.

"הקשר עם הנאשם הותיר בה תחושת ריקנות, כאב ותלישות. האמון שנתנה המתלוננת בנאשם, כאשר היא התייחסה אליו מצידה כדמות אבא, הוביל לעיוות חשיבה ויצר שבר בעולמה" כתבו השופטים בגזר הדין כאשר הם התייחסו לתסקיר נפגע עבירה. "המתלוננת חשה אשמה על כך שלא עצרה את הקשר וחשה שאינה בוטחת בעצמה".

בנוסף לחמש וחצי שנות המאסר, בית המשפט גזר עליו גם תשלום פיצויים בסך 20,000 ש"ח למתלוננת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ארגון 'טוהר המחנה' ליווה את אם המתלוננת בעניין בירור המקרה ותמיכה בהגשת התלונה. באגודה סירבו להגיב בעניין.
נהג הסעות נתי גרז מעשים חמורים תקיפה מאסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד