י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צפו: טראמפ צייץ סרטון אלים - CNN פנו לטוויטר שתשעה אותו

הסכסוך המתוקשר בין טראמפ לבין התקשורת האמריקאית הספיק כבר לפרנס את כלי התקשורת. לפני כשעה טראמפ לא התאפק וצייץ סרטון שבו נראה טראמפ מכה במכות אגרוף את רשת ה-CNN • הרשת בתגובה "יום עצוב"

טראמפ. צילום: רויטרס
טראמפ. צילום: רויטרס



הסכסוך המתוקשר בין טראמפ לבין התקשורת האמריקאית הספיק כבר לפרנס את כלי התקשורת. לפני כשעה טראמפ לא התאפק וצייץ סרטון שבו נראה טראמפ מכה במכות אגרוף את רשת ה-CNN.

‏תגובת CNN לסרטון שטראמפ העלה בחשבון הטוויטר שלו: "זהו יום עצוב כשהנשיא של ארה"ב מעודד אלימות נגד כתבים. הוא צריך להתחיל לעשות את עבודתו".


הסרטון שצייץ טראמפ בחשבון הטוויטר שלו

בציוץ של ה-CNN נכתב "מדוע טוויטר לא יכולה להשעות את החשבון של טראמפ שמפעיל הטרדה נגדנו, כפי שטוויטר משעה חשבונות אחרים שמסיתים".

כזכור, בסדרת ציוצים בסוף השבוע, תקף טראמפ את התקשורת בארה"ב בכלל, ואת רשת ה-CNN בפרט לאחר החשיפה על מפיק בכיר ברשת CNN, שסיפר לתחקירן של תכנית טלוויזיה, שהסיפור על הקשרים של טראמפ עם רוסיה לא נכונים, וזה המצאה בשביל רייטינג, עכשיו טראמפ תוקף חזרה.

הציוץ של CNN




כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' ג'ון בוניפלד, מפיק בכיר ב-CNN תועד במצלמה נסתרת, כשהוא אומר שכל הספקולציות להן טענו ב-CNN, לפיהן רוסיה סייעה למסע הבחירות של טראמפ - מזוייפים.

בוניפלד הוסיף מול המצלמה הנסתרת כי "כל הדיווחים שלנו בנושא הם בשביל רייטינג בלבד, אין לנו שום הוכחות בנושא".

טראמפ כאמור הגיב וצייץ כמה ציוצים בנושא: "הפייק-מדיה הרמאית עובדת קשה לשכנע רפובליקנים ואחרים שאני לא צריך להשתמש בטוויטר, אבל זיכרו: ניצחתי את בחירות 2016 באמצעות ראיונות, נאומים ובטוויטר, הייתי צריך להכות בפייק ניוז, וכך עשיתי".

עוד צייץ טראמפ "אני חושב להחליף את השם פייק ניוז CNN, לרמאות ניוז CNN".

טראמפ קינח בציוץ פחות נשיאותי, אם כי לא מפתיע במיוחד: "אני שמח שסוף סוף CNN נחשפו כפייק ניוז, ויש להם עיתונאים זבל, הגיע הזמן".
דונאלד טראמפ CNN טוויטר פייק ניוז ציוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד