י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הח"כ מ'יש עתיד' לגדולי ישראל: לא לאפליה

ח"כ מאיר כהן מ'יש עתיד', שיגר מכתב להגראי"ל שטיינמן ולנשיא המועצת חכם שלום כהן, בבקשה שיעשו ככל שביכולתם למנוע אפליה על רקע עדתי במוסדות החינוך החרדי

ח"כ מאיר כהן
ח"כ מאיר כהן



ח"כ מאיר כהן מ'יש עתיד' שיגר היום (ראשון) מכתב למרנן הגראי"ל שטיינמן ולנשיא המועצת חכם שלום כהן, בבקשה שיעשו ככל שביכולתם למנוע אפליה על רקע עדתי במוסדות החינוך החרדי.

במכתב ששיגר להגראי"ל שטיינמן כתב ח"כ כהן: "לכבוד גאון ישראל ונשיא מועצת גדולי ישראל של דגל התורה. הרב אהרון לייב שטיינמן. הנידון: אפלייה של תלמידות ותלמידים בשל מוצאם העדתי".

לדבריו של כהן: "כמידי שנה, גם בימים אלה אני מתוועדים למקרים קשים בהם מודרים תלמידים ותלמידות מרישום לבתי ספר, בשל מוצאם הספרדי".

"לצערי הרב ולבושתנו", הוסיף, "מודרים תלמידים אלה באופן מפגיע מרישום למוסדות תורניים השייכים לזרם החרדי של יהדות אשכנז".

"כבודו, הנני פונה אליך בבקשה לעשות ככל יכולתך לביטול התופעה המדירה יהודים ויהודיות בני תורה וגורמת להם צער ועוולה, למען אחדות ואהבת ישראל", כתב לסיום הח"כ מ'יש עתיד והוסיף, "מודה לך ומאחל שה' יברכך באריכות ימים ובבריאות איתנה". מכתב זהה שיגר גם לנשיא המועצת חכם שלום.

מכתבו של כהן מגיע לקראת הדיון שיתקיים בנושא מחר בבוקר, בוועדת החינוך של הכנסת, תחת הכותרת: ההפליה במערכת החינוך על רקע עדתי, נמשכת.

כזכור, לפני מספר חודשים, כהן עורר סערה רבתי בעת שהגיש במליאת הכנסת הצעת חוק, לשלילת מימון למוסדות מפלים על רקע עדתי.





מאיר כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד