י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

השיר של יניב בן משיח החרדי: 4 וחצי מיליון צפיות

האם הצעד של יניב בן משיח לקרוץ לקהל החילוני בקליפ לא-חרדי בעליל, היה צעד נכון? חצי שנה אחרי, זמן טוב להפעיל את מדד היוטיוב

צילומסך הראש בעננים יניב בן משיח יוטיוב
צילומסך הראש בעננים יניב בן משיח יוטיוב



יניב בן משיח שיצא למתקפה על מי שבחר להחרים אותו, יכול רק להסתכל בערגה על התוצאות היפות שהביא לו עד כה, השיר 'בן אדם' של היוצר אודי דמארי (יוצר הלהיט הגדול בשנה האחרונה - 'מלך העולם'). ככה כשבוחנים שיקולי רווח והפסד ומה עדיף לבן משיח, לשמר את הקהל החרדי או לקרוץ לחילוני מעניין לבדוק את מדד יוטיוב.

נכון לשעת פרסום הכתבה עומד מונה הצפיות לשיר בן-אדם, השיר הנצפה ביותר בחשבון הרשמי של הזמר, על יותר מארבע מיליון ושש מאות אלף. בשיר הזה, בן משיח בחר להציג את עצמו בלבושו המקורי כבחור ישיבה. השיר עלה לאוויר לפני קצת פחות משלוש שנים, בחודש אלול תשע"ד. בממוצע כ-110 אלף צפיות בחודש.

'בן אדם' להיט הענק של יניב בן משיח

במוצאי שבת האחרון, אחר שלפני כחצי שנה, ראיון עמו נפסל, התייצב בן משיח אצל טוקר והחליט לצאת במתקפה על 'קול ברמה' שמחרימים את שיריו ואינם משמיעים אותו עוד מאז סערת השיר 'הראש בעננים' - קליפ אליו הצטלם הזמר במראה רחובי ישראלי.



הראש בעננים. צילומסך יוטיובצילום: הראש בעננים. צילומסך יוטיוב
הראש בעננים. צילומסך יוטיוב


ההחלטה של בן משיח לצאת למתקפה בעניין תמוהה, אחר שהנתונים מוכיחים כי ההחלטה לקרוץ לקהל אחר, יתכן וצריכה להישקל שנית.

לשם השוואה ללהיט המרגש והחרדי 'בן אדם' - בשישה חודשים, 'הראש בעננים' שנפסל בתחנות הרדיו אחר שנועד לקרוץ לקהל חילוני ומסורתי, צבר רק 365 אלף צפיות.





ב'קול ברמה' הגיבו למתקפה במתקפה משלהם: "בימים בהם התקשורת החרדית עומדת בראש החזית לשמירה על הערכים המקודשים לעם ישראל, צר לראות כי דווקא בתוך הבית פנימה יש הפורצים גדר ומנסים לפסוח על שתי הסעיפים כשמצד אחד הם מופיעים בפני קהל מעורב תוך עידוד הוללות ושאר מעשים בזויים ומאידך קוראים לעצמם שומרי תורה ומצוות ותולים עצמם בגדולי ישראל תוך הטעיה ויצירת מצג שווא בפני הקהל הרחב.

"מזה כשנה החלטנו ברדיו קול ברמה שלא להשמיע את הזמר יניב בן משיח כדי לא לעודדו ואת שכמותו לפעול כנגד הלכה מפורשת בשולחן ערוך וזאת על אף תחנוניו הרבים ונסיונותיו לשנות את ההחלטה.

"קול ברמה התנה את המשך השמעתו בהסרת הקליפ בו הוא מעודד את תרבות השתיה וההימורים ובהתחייבות מפורשת שלא לשיר עם נשים ולהרקיד קהל מעורב , כפי שקרה שוב אך ביום ה' האחרון.

"כל עוד לא יתמלאו שני תנאים אלו לא תותר השמעתו בתחנה וזאת על פי הכוונתם והוראתם של גדולי ישראל.

מצורפים בזאת קטעים קצרים מיום חמישי האחרון המדברים בעד עצמם" אל ההודעה צורפו סרטונים שאינם מתירים ספק בעניין הופעותיו מולל קהל מעורב ולא צנוע.
יניב בן משיח בן אדם הראש בעננים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד