כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מודיעין עילית נחסמה: ספר התורה הוכנס לאונגוואר

ספר תורה חדש ומהודר הוכנס ברוב פאר והדר להיכל בית המדרש הגדול "משנה הלכות" של חסידי אונגוואר במודיעין עילית צפו בתיעוד מהחגיגה

מודיעין עילית נחסמה: ספר התורה הוכנס לאונגוואר



מעמד הכנסת ספר תורה לבית המדרש הגדול "משנה הלכות" אונגוואר מודיעין עילית. שנכתב על ידי בני הקהילה ובתרומת הנגיד הרבני משה קליין מניו-יורק לע"נ אביו ר' בן ציון ב"ר אליעזר זאב זצ"ל.

התהלוכה לכבודה של תורה יצאה מביתו של הרב גור אריה צור לעבר בית המדרש הגדול, הספר הוכנס להיכל בית הכנסת בהתרגשות רבה, ע"י בני הקהילה ותורם ספר התורה.



לאחר תפילת מעריב, נערכה סעודת מצווה לכלל המשתתפים. פתח בדברים בשם בני הקהילה הרב אשר קסל מרבני הקהילה, ואמר שכבוד האכסניה כאן הוא האחדות והלב הפתוח שיש לבני הקהילה הבכלל ולאדמו"ר מאונגוואר בפרט. הרב יחזקאל דרברמדיגר, רב קהילת באיאן במודיעין עלית דיבר על הזכות של התורה והאחדות של בני הקהילה, ועל הברכה שמכניסים אל תוך מקום כזה ע"י הכנסת ספר התורה.

ראש העיר הרב יעקב גוטרמן דיבר על גדולתה של קהילה אונגוואר שמאירה את כל השכונה בתורה ובתפילה ובכל פעילות תורנית וחסידית.

את שורת הנאומים חתם האדמו"ר במשא הקודש שדיבר על חיזוק שיעורי היום בתורה ובתפילה. ובין אדם לחבירו שזה הוא אומנותם של בני הקהילה. ובירך שבזכות שמחת התורה יזכו לקיים כל התורה בקדושה ובטהרה ובאחדות. ובביאת משיח צדקנו אמן.

'בחדרי חרדים' עם תיעוד מהמעמד הגדול















































































































אונגוואר מודיעין עילית משנה הלכות ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד