י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כתב אישום חמור נגד המדריכה: "התעללה ותקפה בנות רווחה"

כתב אישום חמור הוגש הבוקר נגד מדריכת בנות פנימייה בבני ברק החשודה בהתעללות בשתיים מהן, על פי כתב האישום: הנאשמת יצרה תלות כלפיה, באמצעות רכישת מתנות וקשר טלפוני רציף

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



מדריכת פנימייה בבני ברק הואשמה שפגעה קשות בשתי חניכות בנות 11 ו-12.

שבועיים לאחר מעצרה, פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (שני) לבית משפט המחוזי כתב אישום נגד מדריכה בפנימייה לבנות בבני ברק, בת 23 מרמלה שביצעה מעשים חמורים בילדות בפנימיה, אחת בת 14-16 ואחת בת 11-12 בעת ביצוע המעשים, ששהו בפנימייה לאחר שהוצאו מהוריהם על ידי מחלקת הרווחה בצו בית משפט.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רותם נוימן וסרמן, המתלוננת ילידת 2001. בסמוך לראש השנה 2014, בעת שרוב השוהות בפנימייה יצאו לחופשה, נותרה הקטינה בפנימייה בהיעדר מקום אחר לשהות בו. הקטינה התלוותה לנאשמת לבילוי בקניון והנאשמת רכשה עבורה מתנות. החל מאותו מועד, הנאשמת, שהייתה מודעת לבדידותה ולמצוקותיה של הקטינה, רקמה עם הקטינה קשר אינטנסיבי מאוד, במסגרתו קנתה לקטינה מתנות שונות, התעניינה בשלומה וברווחתה והתקשרה אליה פעמים רבות. בכך יצרה הנאשמת אצל הקטינה תלות כלפיה. בהמשך הקשר, הנאשמת איימה על הקטינה כי אם לא תעשה כרצונה, תנתק איתה את הקשר וכן כפתה עליה לשאת תמונה שלה.

בין השנים 2016-2015, בהיותה של הקטינה כבת 15-14 במספר רב של הזדמנויות, בפנימייה ובמקומות אחרים, ביצעה הנאשמת בקטינה מעשים חמורים במספר מקרים חרף התנגדותה של הקטינה.

על פי האישום השני, המתלוננת באישום זה הינה קטינה ילידת 2004. בין השנים 2015-2017, בהיותה של הקטינה כבת 11-12 במספר רב של הזדמנויות בפנימייה, ביצעה הנאשמת בקטינה מעשים חמורים ואסורים. במהלך התקופה, קנתה הנאשמת לקטינה מתנות שונות, העדיפה אותה על פני החניכות האחרות בקבוצה שבפנימייה, הזמינה אותה לישון בחדרה, התירה לה להשכים באיחור, ונמנעה מלגעור בה. 

המדריכה, בת 23 מרמלה, נעצרה על ידי משטרת מרחב דן לפני כשבועיים ומאז הוארך מעצרה מעת לעת אולם שמה טרם הותר לפרסום. היום הפרקליטות תבקש להתיר את פרסום שמה.
כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד